مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک خبر داد:

رفع ۳۰۰ شکستگی شبکه توزیع آب در اندیمشک

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۵۱۶۸
رفع ۳۰۰ شکستگی شبکه توزیع آب در اندیمشک
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از انجام ۶۰۰ دستور کار عملیاتی و رفع ۳۰۰ شکستگی از ابتدای سال جاری تا کنون در اندیمشک خبر داد.

فرامرز مرادی مطلق امروز یکشنبه 20 تیرماه جاری در گفت و گو با خبرنگار برنا از اندیمشک اظهار کرد: جلوگیری از هدر رفت آب یکی از مهم ترین اولویت آبفا منطقه اندیمشک در مناطق مختلف شهری و روستایی است.  

او با اشاره به فرسودگی شبکه توزیع آب اندیمشک، گفت: شبکه توزیع آب اندیمشک فرسوده است و برای اصلاح این شبکه نیاز به توجه ویژه مسوولان استانی و وزارتی است.

مرادی با اشاره به انجام ۶۰۰ دستور کار عملیاتی در آبفا اندیمشک از ابتدای امسال تا کنون، افزود: این حجم کار از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در اختیار واحدهای عملیاتی اداره بهره برداری آبفا اندیمشک قرار گرفته است.

او ادامه داد: از این تعداد بیش از ۳۰۰ دستور کار مربوط به شکستگی شبکه توزیع آب شهر اندیمشک در مناطق مختلف شهری بوده که با تلاش شبانه روزی کارکنان اداره بهره برداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک، این تعداد شکستگی شبکه توزیع آب در شهر رفع شد.

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: سامانه اطلاع رسانی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب خوزستان آماده خدمت رسانی به شهروندان شهرستان اندیمشک است.

مرادی با بیان این که سامانه ۱۲۲ آبفا اندیمشک به روز و کارآمد است، اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده و با به کارگیری نیروهای متخصص و با بسیج تمام خدمات، شاهد تقویت و سرعت بخشی به خدمات حوزه عملیات آبفا و رفع شکستگی های مناطق مختلف شهری و تامین رضایت شهروندان هستیم.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در پایان با اشاره به اینکه طرح های مختلف و بزرگی در حوزه آبفا در سطح شهرستان در حال اجرا است، بیان کرد: با برنامه ریزی و بسیج خدمات این حوزه، طرح های حوزه آبفا اندیمشک در کم ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز