مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد:

مهمترین اولویت ما تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان است

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۴:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۶۱۶۶
مهمترین اولویت ما تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: تکمیل موزه دفاع مقدس اولین ماموریت ما است که ان شاءالله در این زمینه بتوانیم گزارش خوبی به مردم استان ارایه کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با حضور امیر"نبی سهرابی" جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور، امیر"محمدرضا تقی پور" رییس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شهردار کلانشهر اهواز، معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان، جمع کثیری از مسوولین ارشد استان و فرماندهان یگان های نظامی و انتظامی  در سالن اجتماع های امام خامنه ای(مدظله العالی) مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در اهواز و خوزستان همه تلاش خود را به کارمی گیریم تا خدمتی به خانواده شهدا و بزرگوارانی که در دفاع مقدس نقش داشتند، ارایه کنیم.

سرهنگ پاسدار"عبدالرضا مرادحاجتی" افزود: اولین ماموریت ما در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، تکمیل موزه دفاع مقدس خواهد شد و ان شاءالله در این زمینه بتوانیم گزارش خوبی به مردم استان ارایه کنیم.

او گفت: خوزستان پایتخت دفاع مقدس و محل عروج شهدا است و باید با نگاه زیباتری دیده شود.

مدیرکل پیشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز اظهار کرد: ارزش‌های دفاع مقدس و مسایل آن عمیق و گسترده است و باید سال‌های زیاد برای گویاسازی آن‌ها تلاش کنیم.

سردار"عباس یوسفی" با بیان اینکه باید از توان مجموعه‌های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس استفاده شود، افزود: بعد از پایان دوران دفاع مقدس در همه سطوح مدیریتی تلاش شد این حوزه احیا و برجسته و دوران حماسی آن برای نسل‌های جوان معرفی شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز