مدیر آموزش و پرورش شادگان خبر داد:

تجهیز کلاس های درس شادگان به وسایل سرمایشی و آموزشی مناسب

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۶۸۹۶
تجهیز کلاس های درس شادگان به وسایل سرمایشی و آموزشی مناسب
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان گفت: در سال تحصیلی جدید تجهیزهای سرمایشی و آموزشی مناسب به کلاس های درس شادگان راه می یابند.

سید صالح فاضلی امروز چهارشنبه(23 تیرماه جاری) در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به درخواستی که داشتیم و با پیگیری نماینده شهرستان شادگان در مجلس شورای اسلامی و مساعده اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان، روند تجهیز مدارس شهرستان شادگان سرعت بیشتری به خود گرفته است.

او گفت: انتظار می رود با اولویت بندی و دقت در ارایه گزارش های واقعی و متناسب با نیاز مدارس شهرستان و از همه مهمتر نظارت بر توزیع وسایل، بتوانیم مشکل مدارس را رفع نماییم.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان افزود: این وسایل سرمایشی و آموزشی شامل کولر، آبسردکن، کامپیوتر، میز، صندلی و... می شوند که در راستای آماده‌سازی مدارس شهرستان در سال تحصیلی جدید و تحقق پروژه مهر در بین مدارس شادگان توزیع می شود.

فاضلی در پایان با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای رفع مشکل دانش‌آموزان و مدارس شهرستان و ارتقای تحصیلی آنها است، اضافه کرد: اداره آموزش و پرورش شادگان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با برخورداری از کادر مجرب آموزشی همواره پیشرفت و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان را در اولویت کار قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز