فولاد خوزستان ۱(۵)- ۱(۴) سپاهان اصفهان؛

صعود فولاد خوزستان به نیمه نهایی جام حذفی / حذف شیرهای سفید اصفهان در اهواز

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۷۳۶۱
صعود فولاد خوزستان به نیمه نهایی جام حذفی / حذف شیرهای سفید اصفهان در اهواز
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری از مرحله یک چهارم رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، امشب میزبان تیم سپاهان بود که در نهایت با شکست این تیم با نتیجه 6 بر 5 در ضربه های پنالتی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب 24 تیر ماه جاری از مرحله یک چهارم رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، میزبان تیم سپاهان بود که در نهایت با شکست مهمانش با نتیجه 6 بر 5 در ضربه های پنالتی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تیم فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مهمان تیم ماشین سازی بود که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید. پس از آن در مرحله یک هشتم نیز مهمان تیم قشقایی شیراز بود که فولاد مردان در این مسابقه  دو بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم راه یافتند که پس از قرعه کشی، اینبار سرخ های اهوازی میزبان تیم سپاهان شدند و برای صعود به جمع چهار تیم باید این حریف سرسخت اصفهانی را شکست دهند.

نیمه اول این دیدار هر دو تیم موقعیت هایی را حلق کردند اما این رقابت میانه میدان و پایاپای در پاین 45 دقیقه اول با تساوی صفر - صفر به پایان رسید. نیمه دوم با احتساب چهار دقیقه وقت اضافه هم بدون گل به پایان رسید و کار به دو وقت 15 دقیقه وقت اضافه کشیده شد.

تیم فولاد خوزستان که شروع کننده 15 دقیقه اول وقت های اضافه  بود پس از یک کار تیمی خوب توپ را به محوطه جریمه سپاهانی ها رساندند و روی ارسال محمد قاسمی نژاد تازه نفس و تعویضی توپ به صالح حردانی رسید و این بازیکن سر ضرب توپ را به سمت دروازه بان سپاهان شوت کرد که با دفع ناقص پیام نیازمند همراه بود و در برگشت نیز کئورگی گولسیانی نیز نتوانست توپ را دور کند که با سماجت حردانی در نهایت این توپ در دقیقه 93 به گل تبدیل شد و یاران نکونام یک بر صفر پیش افتادند.

در ادامه روی خطای محمد رضا حسینی و دریافت کارت قرمز و اخراج او از زمین، سپاهان از دقیقه 96 به بعد 10 نفر مسابقه را ادامه داد. همچنین ساسان انصاری در ابتدای دقیقه 105 یک کارت زرد از داور دریافت کرد وپس از 30 ثانیه روی یک خطای دیگر کارت با کارت زرد دوم مواجه شد و که در نهایت با کارت قرمز داور، از زمین اخراج شد و تیم فولاد هم در 15 دقیقه دوم وقت های اضافه 10 نفره شد و با تیم 10 نفره سپاهان رقابت را ادامه داد.

اینبار تیم سپاهان بود که در ابتدای 15 دقیقه (دوم) وقت های اضافه گلزنی کرد و مسابقه را به تساوی کشاند. در این صحنه یاسین سلمانی تازه تعویضی توپی ارسالی را روی دروازه فولاد ارسال کرد که با ضربه سر روح الله باقری توپ وارد دروازه احسان مرادیان شد و این دیدار در دقیقه 107 به تساوی کشیده شد. در ادامه و تا پایان 120 دقیقه گل دیگری رد و بدل نشد و در نهایت این دیدار به مرحله ضربه های پنالتی کشیده شد.

پنالتی اول را سید مهران موسوی به ثمر رساند که به گل تبدیل شد. پنالتی اول تیم سپاهان نیز توسط گئورکی ولسیانی زده و به گل تبدیل شد. ضربه دوم پنالتی فولاد توسط موسی کولیبالی زده و به گل تبدیل شد. پنالتی دوم سپاهان نیز توسط دانیال اسماعیلی فر زده و به گل تبدیل شد. پنالتی سوم فولاد توسط وحید حیدریه زده و پس از برخورد به زیر تیرک دروازه به گل تبدیل نشد. پنالتی سوم سپاهان نیز توسط محمد محبی زده شده که با تشخیص داور مبنی بر جلو آمدن دروازه بان(محسن فروزان) تکرار پنالتی اعلام شد که این بار هم فروزان ضربه محبی را گرفت و پنالتی سوم سپاهان نیز به گل تبدیل نشد. پنالتی چهارم فولاد را حسین ابراهیمی به گل تبدیل کرد. همچنین ضربه چهارم پنالتی سپاهان را حسین سلمانی زد که به گل تبدیل شد. پنالتی پنجم فولاد توسط لوسیانوپریرا زده و به گل تبدیل شد و پنالتی پنجم سپاهان نیز توسط احسان حاج صفی زده و به گل تبدیل شد. در ادامه ضربه های تک به تک آغاز شد. در این مرحله پنالتی ششم فولاد توسط سید محمد میری زده و به گل تبدیل شد. پنالتی ششم سپاهان نیز توسط جلال الدین علی محمدی زده و محسن فروزان ضربه بازیکن سپاهان را مهار کرد و فولاد خوزستان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار احسان مرادیان(119 محسن فروزان)، سینا شاه عباسی(105 سید مهران موسوی)، موسی کولیبالی، صالح حردانی(112 محمد نجاریان)، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده(103 سید محمد میری)، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی(93 محمدرضا قاسمی نژاد)، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین محرم نویدکیا ترکیب پیام نیازمند، عزت پورقاز، محمدرضا حسینی، سجاد شهباز زاده(103 رضا میزایی)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، احسان حاج صفی، گئورگی ولسیانی، سروش رفیعی(92 یاسین سلمانی) و محمدرضا خلعتبری را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

بیژن حیدری به همراه علیرضا ایلدرم، مهدی الوندی و امید جمشیدی گروه داروی این دیدار و محمود رفیعی نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

در این دیدار محمد رضا خلعتبری در دقیقه(11) و محمد محبی(85) و جلال علی محمدی(115) از سپاهان و لوسیانوپریرا(74) و نادر غبیشاوی(مربی دروازه بانان در دقیقه 100) و ساسان انصاری(105) از فولاد با کارت زرد داور جریمه شدند. همچنین محمدرضا حسینی نیز در دقیقه 96 با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. در ادامه ساسان انصاری 30 ثانیه پس از دریافت کارت زرد اول با دریافت کارت زرد دوم و دریافت همزمان کارت قرمز داور، از زمین اخراج شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز