رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا در اهواز شکسته شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۵:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۸۴۲۵
رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا در اهواز شکسته شد
مجموعه دانشگاه جندی شاپور اهواز با ثبت رکورد تزریق 19 هزار و 474 واکسن کرونا، ضمن ارتقای رکورد قبلی خود، یکی از بهترین عملکردهای کشوری را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشک جندی شاپور اهواز، مدافعان سلامت خوزستان در حوزه بهداشت که رکورد دار تست های تشخیصی و مراقبت خانگی از بیماران در کشور هستند، امروز نیز با تزریق ۱۹ هزار و ۴۷۴ دوز واکسن، رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا در دانشگاه علوم پزشکی اهواز را ارتقا دادند و یکی از بهترین عملکردهای کشوری را به نمایش گذاشتند.

این عملکرد در حالی به انجام رسیده که گرمای بیش از حد هوا در استان خوزستان مشکل و محدودیت های زیادی برای انجام واکسیناسیون به وجود آورده اما با این وجود با تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت، واکسیناسیون در حال انجام است.

لازم به ذکر است که تا تاریخ 25 تیر ماه جاری شمار افرادی که دوز اول واکسن را دریافت کرده اند 193 هزار و 930 نفر و افرادی که دوز دوم را دریافت کرده اند 79 هزار و 610 نفر بوده که مجموعا 273 هزار و 540 نفر در محدوده فعالیت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز واکسن دریافت کرده اند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز