پیکان ۱ - ۱ فولاد خوزستان؛

تساوی فولاد در شهر قدس/پیکان در خانه متوقف شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۲۲:۴۷:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۹۷۰۲
تساوی فولاد در شهر قدس/پیکان در خانه متوقف شد
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، مهمان تیم پیکان بود که در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز سه شنبه(29 تیرماه جاری)، مهمان تیم پیکان بود که در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان از 27 دیدار قبلی خود 9 برد، 13 تساوی و 6 باخت و کسب 39 امتیاز و در جایگاه ششم لیگ برتر جای گرفته بود.

نیمه اول این دیداربا گلزنی تیم میزبان آغاز شد و آرمان قاسمی در دقیقه 26 توانست برای پیکانی ها گلزنی کند تا تیمش در پایان 45 دقیقه برنده به رختکن برود. یاران نکونام نیز که برای ماندن در جمع مدعیان باید در این هفته های پایانی امتیاز جمع آوری کنند، پس از فشارهای بسیار، در دقیقه 75 توسط آیاندا پاتوسی به گل دست یافتند. در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و فولاد مردان در دیداری خارج از خانه توانستند یک امتیاز را کسب کنند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار احسان مرادیان، سید مهران موسوی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین مهدی تارتار ترکیب امیر حسین رنگرز نادر محمدی محمد خدابنده لو علیرضا کوشکی حسین پورامینی آرمان قاسمی سید محمد ستاری سامان فلاح رضا جبیره اسماعیل بابایی علیرضا رضایی را برای رقابت با تیم فولادی ها ارنج کرده بود.

جواد رحیم زاده ر به همراه محمد رسول ذورقی، حامد صفایی و امیر سامان سلطانی گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و محسن ترکی نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 40 امتیاز موقتا در رده ششم و تیم پیکان با 37 امتیاز در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر بیستم جای دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز