در نشست استاندار خوزستان و فرمانده سپاه استان با معتمدین و بزرگان شهرستان ایذه تاکید شد:

معتمدین و بزرگان "جوانان" را به هوشیاری در برابر توطئه های بدخواهان کشور تشویق نمایند/اجازه ندهید "ایذه" به کانون نا امنی و آشوب تبدیل شود

۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۱:۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۲۱۰۲۸۵
معتمدین و بزرگان جوانان را به هوشیاری در برابر توطئه های بدخواهان کشور تشویق نمایند/اجازه ندهید ایذه به کانون نا امنی و آشوب تبدیل شود
استاندار و فرمانده سپاه خوزستان به همراه جمعی از مسوولان با معتمدین و بزرگان شهرستان ایذه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی(استاندار) و حسن شاهوار پور(فرمانده سپاه خوزستان) روز پنجشنبه با حضور در شهرستان ایذه، ضمن حضور در گردهمایی مشترک مسوولان و معتمدین، با بزرگان این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این گردهمایی تعدادی از نمایندگان معتمدین شهرستان به بیان مشکل های مختلف شهرستان پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسوولین به مسایل و چالش های این شهرستان شدند.

استاندار خوزستان در این نشست ضمن ارایه گزارشی از اقدام های صورت گرفته در زمینه های مختلف اظهار کرد: با تلاش ها و پیگیری های مستمر موفق شدیم اعتبارهای لازم را تامین کنیم و مراسم آغاز عملیات اجرایی جاده اهواز – ایذه - لردگان با حضور مقام های کشوری طی هفته اخیر برگزار شد.

سلیمانی دشتکی افزود: امروز در جنوب استان درگیر مشکل های تنش آبی هستیم و در مناطق شمال و شرق استان نیز مشکل های مشابهی وجود دارد و مسایل مربوط به اشتغال و عدم سرمایه گذاری صنایع بزرگ در این مناطق از استان موجب ناراحتی و گلایمندی به حق مردم شده است و ما به عنوان خدمتگزاران مردم موظف به رسیدگی این مشکل های هستیم اما باید توجه نمود علیرغم همه اقدام های انجام شده و تامین اعتبارها برای کاهش این مشکل ها، در کوتاه مدت انتظار نمی توان انتظار معجزه داشته باشیم.

نماینده عالی ذولت در خوزستان بیان کرد: دولت و نظام با همه توان برای رسیدگی به مشکل های استان به میدان آمده اند و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت مردم باشیم.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: از بزرگان، معتمدین و مردم می خواهیم جوانان را به سعه صدر و هوشیاری در برابر توطئه های بدخواهان کشور تشویق نمایند و اجازه ندهند شهرستان ایذه که شهدای زیادی در دفاع از نظام و کشور تقدیم نموده است به کانون نا امنی و آشوب تبدیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز