رییس پلیس استان خوزستان خبر داد:

برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت در خوزستان/تا پای جان برای امنیت مردم ایثار و فداکاری می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۲:۴۳
کد خبر: ۱۲۱۰۵۱۶
برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت در خوزستان/تا پای جان برای امنیت مردم ایثار و فداکاری می‌کنیم
رییس پلیس استان خوزستان گفت: ناجا با عوامل نا امنی و مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم را خدشه دار کنند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی در حاشیه مراسم تشییع شهید والا مقام"ضرغام پرست" که در مصلای شهرستان ماهشهر برگزار شد، اظهار کرد: شهادت برادر، هم‌رزم و همکار عزیزم شهید مدافع امنیت"ضرغام پرست" را به ساحت مقدس آقا امام زمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، مردم فهیم و قدرشناس استان خوزستان، آحاد کارکنان نیروی انتظامی خاصه کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان و خانواده معظم و معزز این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

او به فرمایش های فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که تاکید داشتند ما پای امنیت مردم ایستاده ایم اشاره کرد و گفت: در این راه از هیچ کوششی و دریغی فروگذار نخواهیم کرد و تا پای جان کارکنان ناجا مجاهدان فی سبیل الله برای امنیت مردم عزیزمان ایثار و فداکاری می‌کنند و سند این ادعای ما شهید پرست‌ها هستند.

رییس پلیس استان خوزستان با اشاره به اینکه برادر این شهید عزیز نیز بر اثر اصابت گلوله اشرار مسلح در حال حاضر مجروح و در بیمارستان بستری است، افزود: زمانی که خبر شهادت را به خانواده این والامقام رساندند، با ایمانی راسخ و استوار، پایبند به ولایت اینطور بیان کردند که ما این شهید عزیز را تقدیم ولایت و امنیت مردم کرده‌ایم و فرزندان دیگری داریم که حاضریم برای امنیت این مرز و بوم تقدیم کنیم.

صالحی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان با عوامل نا امنی و مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نحوی از انحاء امنیت مردم عزیز ما را خدشه دار کنند، با قاطعیت برخورد خواهدکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز