فولاد خوزستان ۲ - ۰ صنعت نفت آبادان؛

فولاد برنده دربی خوزستان شد/دست خالی صنعت نفت آبادان از هفته ۲۹

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۲:۲۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۱۱۴۶۵
فولاد برنده دربی خوزستان شد/دست خالی صنعت نفت آبادان از هفته ۲۹
تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که در نهایت توانست با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب(شنبه سوم مرداد ماه جاری) میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که در نهایت توانست مهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

تیم فولاد خوزستان از 28 دیدار قبلی خود 9 برد، 14 تساوی و 6 باخت و کسب 40 امتیاز، در جایگاه ششم لیگ برتر جای گرفته بود. از طرفی تیم صنعت نفت آبادان از 28 دیدار قبلی خود هشت برد، 10 تساوی، 10 باخت و 34 امتیاز، در جایگاه دهم جدول رقابت ها قرار گرفته بود.

نیمه اول این دیدار محتاطانه پیش رفت و هر دو تیم نتوانستند از موقعیت های خود به خوبی بهره ببرند که نهایت هر دو تیم در نیمه اول بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار اما فولاد مردان در دقیقه 52 به گل دست یافتند. در این صحنه سانتر آیاندا پاتوسی در محوطه جریمه به موسی کولیبالی رسید و این بازیکن توانست با یک هد سر توپ را وارد دروازه فرزین گروسیان کند و تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد. در ادامه نفتی ها در دقیقه 68 با اخراج حکیم نصاری از زمین مسابقه، 10 نفره شدند و فشار فولاد نیز بر روی تیم مهمان بیشتر شد تا اینکه بازیکنان نکونام در دقیقه 92 به گل رسیدند. در این صحنه ساسان انصاری در محوطه جریمه توانست یک خطا را به نفتی ها تحمیل کند و با تشخیص داور اعلام ضربه پنالتی شد که توسط زبیر نیک نفس به گل دوم تبدیل شد تا فولادمردان برنده دربی خوزستان لقب بگیرند ضمن حفظ سه امتیاز خانگی و جایگاه خودر در جدول، فاصله خود را برای کسب سهمیه آسیایی نسبت به دیگر رقبای بالای جدول کمتر کنند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار احسان مرادیان، صالح حردانی، موسی کولیبالی، فرشاد احمدزاده، آیاندا پاتوسی، محمد آبشک، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری، سینا شاه عباسی، مهران درخشان مهر و محمد میری را برای رقابت با صنعت نفتی ها انتخاب کرده بود.

همچنین سید سیروس پور موسوی در این دیدار ترکیب فرزین گروسیان، محمد طیبی، امیرحسین فرهادی، حسین ساکی، امید خالدی، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری، عبدالله ناصری، امید حامدی‌فر، سید فاخر تهامی و رضا خالقی‌فر را برای رقابت با تیم فولاد انتخاب کرده بود.

حمید حاج ملک به همراه علی اکبر نوری، حمید رضا کنعانی و پیمان فرخی مهر گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و حسین نجاتی نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار حکیم نصاری(65)، محمود مطلق زاده(73)، امیرحسین فرهادی(86) از صنعت نفت آبادان با کارت زرد داور جریمه شدند. همچنین سید سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت نیز در دقیقه(87) نیز با کارت زرد داور جریمه شد. در ادامه حکیم نصاری سه دقیقه پس از دریافت کارت زرد اول باز هم مرتکب خطا شد و در دقیقه 68 با دریافت کارت زرد دوم و کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 43 امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته قبل موقتا در رده پنجم و تیم صنعت نفت آبادان با 34 امتیاز و یک پله سقوط نسبت به هفته قبل موقتا در رده 11 لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز