نفت مسجدسلیمان ۱ - ۲ گل گهر سیرجان؛

ادامه روند ناکامی های تیم نفت مسجدسلیمان در خانه/سوغات ۳ امتیازی شاگردان قلعه نویی از شهر اولین ها

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۲۱۱۴۸۵
ادامه روند ناکامی های تیم نفت مسجدسلیمان در خانه/سوغات ۳ امتیازی شاگردان قلعه نویی از شهر اولین ها
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امشب میزبان تیم گل گهر بود که در نهایت سه امتیاز این دیدار را با نتیجه دو بر یک به مهمان سیرجانی واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز یکشنبه(سوم مرداد ماه جاری)، میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب مهمان خود شد.

تیم نفت مسجدسلیمان از 28 دیدار قبلی خود 6 برد، 10 تساوی و 12 باخت و کسب 28 امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ برتر جای گرفته و برای فرار از منطقه خطر پایین جدول باید در دیدارهای باقی مانده امتیاز جمع کند.

نیمه اول این دیدار با گلزنی زود هنگام شاگردان قلعه نویی آغاز شد. در این صحنه سعید صادقی پس از دریافت توپ  وارد محوطه جریمه شد و با جا گذاشتن مدافع نفت در دقیقه چهار فرصت شوت زنی با پای چپ را برای خود فراهم کرد و اولین گل مسابقه را به ثمر رساند تا در پایان 45 دقیقه تیمش برنده به رختکن برود.

نیمه دوم مسابقه باز هم سیرجانی ها گلزنی کردند. در این صحنه پاس میلاد زکی پور در گوشه محوطه جریمه نفتی ها به سعید صادقی رسید و این بازیکن مجددا اقدام به شوت زنی کرد که با اشتباه مدافع و دروازه بان مسجدسلیمانی ها، توپ به گل تبدیل شد و صادقی برای دومین مرتبه در دقیقه 57 این دیدار گل زنی کرد.

این پایان کار نبود و شاگردان فکری که نمی خواستند این مسابقه خانگی را با باخت تمام کنند، در دقیقه 74 شوت ساسان حسینی را دروازه بان گل گهر مهار کرد که در برگشت فرصت گل زنی برای بهزاد کریمی فراهم شد و این بازیکن تنها گل تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود مهمان سیرجانی به پایان برسد.

در همین راستا محمود فکری در این دیدار فرهاد کرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی فرد، سعید کریمی(61 محمد مهدی احمدی)، فرید بهزادی کریمی(85 عباس بوعذار)، سجاد جعفری(85 محمد مهدی محبی)، محمد بلبلی، مسلم مجدمی، ساسان حسینی مهران امیری و عماد میرجوان را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین امیر قلعه نویی با ترکیب مهرداد بشاگردی، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، محمد آقاجانپور، احمدرضا زنده‌روح، میلاد زکی پور(84 فرشید باقری)، سعید صادقی(91 سیدعلیرضا ابراهیمی)، علیرضا علیزاده، مرتضی تبریزی(60 گادوین منشا)، علی اصغر عاشوری(60 امین پورعلی) و یونس شاکری را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

کمیل غلامی به همراه عسگر محمدی، موسی مه آبادی و میثم حیدری مقدم گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و ایرج نظری نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار علیرضا علیزاده(22) و مرتضی تبریزی(53) از گل گهر و مهران امیری(46) و سیروان قربانی(54) از نفت مسجدسلیمان با کارت زرد داور جریمه شدند.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 28 امتیاز موقتا در رده سیزدهم باقی ماند و گل گهر سیرجان با 44 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر بیستم جای دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز