به دلیل افزایش دما و پایداری شبکه برق اعلام شد:

تغییر ساعت اداری ۵ و ۶ مرداد ماه جاری در خوزستان

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۲۱۱۹۳۰
تغییر ساعت اداری ۵ و ۶ مرداد ماه جاری در خوزستان
سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان گفت: ساعت اداری روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برابر با ۵ و ۶ مرداد ۱۴۰۰، به دلیل احتمال وقوع دمای بالای یک ساعت کاهش داده شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، شهاب صدیقی بعد از ظهر امروز دوشنبه(چهارم مرداد ماه جاری) ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی خوزستان در خصوص وقوع دمای بالا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری، بررسی موضوع در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مطرح و پیشنهادهایی ارایه شد.

او گفت: بنا بر موافقت استاندار خوزستان، زمان اتمام فعالیت اداره ها و دستگاه های اجرایی استان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با یک ساعت کاهش، ساعت 12 تصمیم گیری شد.

سرپرست مدیریت بحران خوزستان در پایان افزود: تعطیلی اعلام شده شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، بخش های دارای نوبت کاری و تولیدی و عملیاتی، خدمات شهری شهرداری‌ها، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی و بیمارستان‌ها نمی شود.

لازم به ذکر است که کاهش ساعت اداری طی دو روز آینده به منظور صرفه جویی در مصرف برق، پایداری شبکه و پیشگیری از قطعی احتمالی برق  اعمال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز