صنعت نفت آبادان ۲ - ۱ ماشین سازی تبریز؛

برد خانگی نفتی های آبادان در دیدار پایانی لیگ/آخرین رتبه صنعت نفت و ماشین سازی در لیگ برتر بیستم

۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۲۲:۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۲۱۳۴۹۰
برد خانگی نفتی های آبادان در دیدار پایانی لیگ/آخرین رتبه صنعت نفت و ماشین سازی در لیگ برتر بیستم
تیم صنعت نفت آبادان از هفته سی ام و آخرین دیدار از سری رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امشب میزبان تیم ماشین سازی تبریز بود که در نهایت توانست مهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته سی ام و آخرین دیدار از رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب جمعه(هشتم مرداد ماه جاری) میزبان تیم ماشین سازی تبریز بود که در نهایت توانست مهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

تیم صنعت نفت آبادان از 29 دیدار قبلی خود هشت برد، 10 تساوی، 11 باخت و 34 امتیاز، در جایگاه دهم جدول رقابت ها قرار گرفته بود.

نیمه اول این دیدار با رقابت هجومی طلایی پوشان آغاز شد و در همان دقایق اول به گل رسیدند. در این صحنه عبدالله ناصری توانست در دقیقه 9 مسابقه اولین گل دیدار و نفتی ها را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و ماشین سازان نیز که نمی خواستند لیگ برتر را با با باخت ترک کنند بالاخره در دقیقه 45 توسط محمد امین اسدی به گل تساوی دست یافتند.

نفتی ها که نمی خواستند در برابر تیم سقوط کرده ماشین سازی، آخرین دیدار از لیگ بیستم را در خانه با تساوی یا باخت به پایان برسانند، نیمه دوم را با گلزنی آغاز کردند. در این صحنه روی پاس امیر حسین فرهای در دقیقه 52، کاپیتان طالب ریکانی گل دوم نفتی ها را به ثمر رساند و به این ترتیب تعداد گل های خود را در لیگ بیستم به عدد 9 افزایش داد.

به این ترتیب نفتی های آبادان در روزی که سرمربی خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند، با هدایت امیرحسین پیروانی به پیروزی دست یافتند و لیگ برتر بیستم را با خاطره برد به خوشی به پایان رساندند.

در همین راستا سید سیروس پور موسوی در این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمود مطلق زاده، رضا خالقی‌فر، طالب ریکانی، امیرحسین فرهادی، امید حامدی‌فر، سید فاخر تهامی، رضا امانی نژاد، امید خالدی، عبدالله ناصری را برای رقابت با تبریزی ها انتخاب کرده بود.

همچنین علیرضا اکبر پور در این دیدار ترکیب محمدامین رضایی، وحید نعمتی، ایمان باصفا، بهمن سالاری، محمد امین اسدی، منصور باقری، اتابک زارعی، سینا عبداللهی، علی‌نجفی، سیدمحمد حسینی، هاتف نادری را برای رقابت با تیم فولاد انتخاب کرده بود.

وحید صالحی به همراه وحید سیفی، امین قدیری و مهدی اجاقی گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و فریدون اصفهانیان نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

تیم صنعت نفت آبادان کار خود را در لیگ برتر بیستم با کسب 37 امتیاز و جای گرفتن در رده دهم به پایان رساند.

همچنین تیم ماشین سازی تبریز با 14 امتیاز و جای گرفتن در رده 16 لیگ برتر بیستم و سقوط از لیگ به دسته پایین تر پایان داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز