آلومینیوم اراک ۰ - ۱ نفت مسجدسلیمان؛

پایان خوش و بقای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر/آلومینیوم لیگ بیستم را با شکست خانگی به پایان رساند

۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۲۲:۲۹:۳۰
کد خبر: ۱۲۱۳۴۹۲
پایان خوش و بقای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر/آلومینیوم لیگ بیستم را با شکست خانگی به پایان رساند
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امشب مهمان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت توانست با برد یک بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب جمعه(هشتم مرداد ماه جاری)، مهمان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت با نتیه یک بر صفر توانست میزبان خود را شکست دهد.

تیم نفت مسجدسلیمان از 29 دیدار قبلی خود 6 برد، 10 تساوی و 13 باخت و کسب 28 امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ برتر جای گرفته و برای فرار از خطر سقوط باید تلاش خود را برای برد و کسب سه امتیاز به کار می گرفت.

نیمه اول این دیدار پایاپای پیش رفت اما بالاخره شاگردان محمود فکری اولین گل دیدار را در دقایق پایانی به نام خود ثبت کردند. در این صحنه ساسان حسینی در دقیقه 45 گلزنی کرد تا تیمش برنده به رختکن برود.

نیمه دوم این دیدار نیز بدون گل به پایان رسید تا بالاخره پس از استرس فراوان نفتی ها مسجدسلیمان با برد در آخرین دیدار فصل خود و از طرفی شکست تیم ذوب آهن اصفهان از مس رفسنجان با نتیجه مشابه این دو تیم، بالاخره در لیگ برتر ماندگار شوند.

در همین راستا محمود فکری در این دیدار فرهاد مجد کرمانشاهی، سیروان قربانی، سجاد جعفری، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، مسلم مجدمی، ساسان حسینی، مهران امیری، میرهادی میرجوان و محمد مشایخ را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین علیرضا منصوریان با ترکیب محمدرضا ناصری، امیرمحمد هوشمند، امیر نوری، محمد ایران‌پوریان، امیرحسین محمودی، پوریا آریاکیا، علیرضا چراغعلی، سید مهدی حسینی، علیرضا منظمی و نیما درودی را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

سید وحید کاظمی به همراه فرهاد مروجی، اسماعیل احمدی و امید سعید فر گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و اسماعیل صفیری نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

تیم نفت مسجدسلیمان کار خود را در لیگ برتر بیستم با کسب 31 امتیاز و جای گرفتن در رده سیزدهم به پایان رساند.

همچنین تیم آلومینیوم اراک با 37 امتیاز و جای گرفتن در رده یازدهم، لیگ برتر بیستم را به پایان رساند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز