رییس پلیس آگاهی استان خوزستان خبر داد:

دستگیری باند سارقان مسلح و اعتراف به ۴ فقره سرقت

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۱۵۳۷۸
دستگیری باند سارقان مسلح و اعتراف به ۴ فقره سرقت
رییس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلحانه و اعتراف آنان به سه فقره سرقت مسلحانه و یک فقره سرقت عادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سرهنگ سهراب حسین نژاد  امروز سه شنبه 12 مرداد ماه جاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از برخی کارگاه‌ها و شرکت‌ها در شهرستان‌های اهواز، سوسنگرد، کارون و هویزه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت: با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی سرانجام مخفیگاه سارقان مزبور شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان آلات و ادوات سرقت کشف و یک دستگاه خودروی مورد استفاده در این سرقت‌ها توقیف شد.

حسین نژاد با اشاره به تحت تعقیب بودن سارقان به دلیل سرقت مسلحانه از شرکت‌های نفتی در شهرستان هویزه، بیان کرد: سارقان تا کنون به سه فقره سرقت مسلحانه از اماکن و یک فقره سرقت عادی اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری مالخرها ادامه دارد، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز