رییس پلیس استان خوزستان خبر داد:

کشف ۱۰۹ کیلوگرم حشیش و هروئین در هندیجان

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۷:۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۲۱۶۲۶۹
کشف ۱۰۹ کیلوگرم حشیش و هروئین در هندیجان
رییس پلیس استان خوزستان از توقیف یک محموله موادمخدر و کشف 109کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و هروئین در شهرستان "هندیجان" خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی امروز پنج شنبه 14 مرداد ماه جاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش گسترده اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدام های دقیق اطلاعاتی مسیر حرکت خودروی پژو پارس را شناسایی و با همکاری ماموران پلیس امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان طی یک عملیات‌ منسجم آن را متوقف کردند.

رییس پلیس استان خوزستان افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی 100 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و 9 کیلوگرم هرویین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شد، تاکید کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز