استاندار خوزستان بیان کرد:

افتخار آفرینی تیم فولاد خوزستان حاصل مدیریتی هدفمند و پشتیبانی هواداران خونگرم است

۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۷:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۷۸۰۶
افتخار آفرینی تیم فولاد خوزستان حاصل مدیریتی هدفمند و پشتیبانی هواداران خونگرم است
استاندار به مناسبت قهرمانی تیم فولاد خوزستان در سی و چهارمین رقابت های جام حذفی فوتبال کشور، پیامی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز با انتشار پیامی، نخستین قهرمانی تیم فولاد خوزستان و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در رقابت های جام حذفی کشور تبریک گفت. متن پیام استاندار خوزستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

افتخار آفرینی تیم فولاد خوزستان در کسب مقام قهرمانی جام حذفی کشور و راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان آسیا حاصل مدیریت هدفمند، تدبیر کادر فنی و تلاش بازیکنانی با غیرت و متعصب و پشتیبانی هواداران خونگرم آن است.

این موفقیت بزرگ تیم فولاد خوزستان موجب شور و نشاط مردم خونگرم استان شد و بار دیگر شایستگی های جوانان این خطه زرخیز که مهد فرهنگ، ورزش و قلب تپنده فوتبال کشور است، را متبلور ساخت.

اینجانب به عنوان یک هوادار و همچنین خادم مردم شریف استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های این عزیزان، کسب عنوان قهرمانی این تیم را که همواره با تکیه بر پرورش استعداد های ناب و درخشش جوانان غیور در تمامی رده‌های سنی زمینه‌ساز افتخار و سرفرازی این استان و ایران عزیز بوده را تبریک عرض می کنم.

امید است با توکل به ایزد منان و تلاش و کوشش وصف‌ناپذیر و همچنین دعای خیر مردم همواره با پیروزی نوید بخش امید و نشاط برای تمام ملت ایران، به ویژه خوزستان دیار تمدن، آفتاب و دفاع باشید.

 

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار خوزستان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز