فاجعه دلتا کرونا ۷ خانواده آبادانی و خرمشهری را داغدار کرد:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۴:۳۵
کد خبر: ۱۲۱۹۲۶۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا 21 مرداد ماه 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان زاده امروز پنجشنبه(21 مرداد ماه جاری) با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته 669 مورد جدید مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده، اظهار کرد: از این تعداد 274 نفر مربوط به آبادان، 197 نفر از خرمشهر و 198 بیمار نیز از شادگان هستند.

او گفت: از این 669 مورد مثبت جدید 614 نفر به صورت درمان سرپایی تشخیص داده شدند که شامل 241 نفر از آبادان، 180 نفر از خرمشهر و 193 بیمار نیز از شادگان می شوند و 33 بیمار از آبادان، 17 بیمار از خرمشهر و پنج بیمار نیز از شادگان با تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه متاسفانه طی 24 ساعت گذشته هفت مورد فوتی(چهار مورد از آبادان و سه مورد از خرمشهر) داشتیم، افزود: طی روز گذشته 77 نفر بستری و 58 نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان به 404 نفر رسیده است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۲۳۲ هزار و ۱۹۸ مورد بوده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۴۱۷ نفر بستری و ۱۱  هزار و ۶۱۳ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشگاه که مربوط به روز چهارشنبه(20 مرداد ماه 1400) می شود(جزییات)، حاکی از شناسایی 601 مورد جدید در 24 ساعت قبل از آن و 393 موارد مثبت کل بستری ها است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود و این سه شهرستان وارد وضعیت قرمز کرونایی شده اند.

 

نظر شما