ظهر امروز با حضور مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان:

مدیر عامل و هیات مدیره جدید باشگاه فولاد خوزستان منصوب شدند

۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۸:۲۵
کد خبر: ۱۲۱۹۸۸۵
مدیر عامل و هیات مدیره جدید باشگاه فولاد خوزستان منصوب شدند
پیش از ظهر امروز با حضور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، "حمید رضا گرشاسبی" به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، پیش از ظهر امروز شنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ در آیینی که با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و رضا طاهری رییس هیات مدیره این شرکت برگزار شد، مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی فولاد خوزستان مشخص شدند.

بر همین اساسا مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با برنا، ضمن تقدیر از عملکرد سعید آذری(مدیرعامل فصل گذشته باشگاه) و مجموعه همراهش در کسب نتایج اخیر، اظهار کرد: پس از بررسی گزینه های مختلف با اولویت بومی گزینی، در نهایت پس از جلسه امروز و توافق های انجام شده،"حمیدرضا گرشاسبی" به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی - ورزشی فولاد خوزستان انتخاب شد.

ابراهیمی با اشاره به نقش باشگاه فولاد خوزستان در نشاط اجتماعی خوزستان به ویژه شهرستان اهواز، افزود: با توجه به اخبار منفی روزهای اخیر در خصوص وضعیت ناشی از شیوع مجدد کرونا ویروس سوش(دلتا) و همچنین عدم کسب سهمیه آسیایی تیم در لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، خوشبختانه با تلاش های انجام شده، قهرمانی فولادمردان در سی و چهارمین دوره جام حذفی کشور، بازگشت این جام پس از حدود 32 سال و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای دومین سال پیاپی موجب ایجاد نشاط در میان مردم خوزستان شد و خوشحالیم که شرکت فولاد خوزستان توانست در راستای مسوولیت های اجتماعی خود گام مهمی را در این راستا برداد.

او با اشاره بر بررسی گزینه های مختلف برای انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه، گفت: انتخاب"گرشاسبی" با تاکید بر سابقه، بومی گزینی و اهمیت دادن به تیم های پایه انجام شده و انتظار داریم برنامه هایی مدون برای استعداد یابی از تمامی محله ها و مناطق استان در دستور کار مدیرعامل جدید و هیات مدیره تحت امرش قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در پایان بیان کرد: همچنین در این نشست "جواد مقدسی" و "حبیب رضایی" نیز به ترکیب هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان اضافه شدند.

در همین راستا محمد رضایی(مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان) در خصوص دلیل عدم حضور مدیرعامل فصل گذشته این تیم در جلسه امروز، اظهار کرد: "سعید آذری" به دلیل مشکل خانوادگی نتوانست در این جلسه حضور یابد و مقرر شد پس از هماهنگی های لازم، در نشستی با حضور مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان، از تلاش های ایشان طی مدت حضورش در باشگاه فولاد تقدیر به عمل آید.

لازم به ذکر است که حمید رضا گرشاسبی متولد شهرستان دزفول است و سابقه مدیرکلی تربیت بدنی استان خوزستان، مدیریت باشگاه پرسپولیس(1397 و کسب عنوان قهرمانی و سوپر جام)  و مدیرعاملی باشگاه پیکان را در کارنامه دارد.

"حبیب رضایی" نیز پیش از این به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان(1397)، مدیریت تربیت بدنی شرکت فولاد خوزستان، ریاست هیات فوتبال شهر اهواز و مدیر امور اجتماعی و خدمات شرکت فولاد خوزستان مشغول به فعالیت بود.

همچنین "جواد مقدّسی" بازیکن(دروازه بان) اسبق تیم فوتبال نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران و بازیکن اسبق تیم فوتبال دارایی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز