استاندار خوزستان بیان کرد:

تعطیلی ۵ روزه مشاغل پر ریسک در خوزستان/وضعیت استان نامطلوب است

۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۲۰۲۷۹
تعطیلی ۵ روزه مشاغل پر ریسک در خوزستان/وضعیت استان نامطلوب است
استاندار خوزستان گفت: مسایل حساسی در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد، محدودیت های ترافیکی سختی قرار است اتخاذ شود و از روز دوشنبه(25 مردادماه جاری) تا پایان روز شنبه(30 مرداد ماه) تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی‌ دشتکی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: عدم رعایت پروتکل‌ها و عادی انگار موجب شد به تبع کشور کرونا در استان نیز بیشتر شود و الان وضعیت ما نامطلوب است.

او گفت: در زمینه نظارت‌ها، طی هفته‌های اخیر عملکرد مناسبی نداشتیم، لذا تقاضا می کنم بازدیدهای مشترک افزایش یابد و اگر نقصی در این زمینه است، برطرف شود.

استاندار خوزستان افزود: رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم کم شده و برگزاری مراسم افزایش یافته است. با وجود اینکه هیات های زیادی دستورالعمل ها را رعایت می کنند اما در مواردی تصاویری منتشر شده که اصلا جالب نیست، لذا از دستگاه‌های نظارتی می خواهم به این موارد رسیدگی کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: برخی هیات ها  کارهای بزرگی کرده اند و برای مثال یکی از هیات ها امسال به مرکز واکسناسیون تبدیل شده است.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این که برگزاری آیین محرم برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اضافه کرد: تقاضای ما از هیات داران این است که در مدت باقی مانده با رعایت پروتکل‌ها مشکلی برای مردم و خودشان ایجاد نشود.

استاندار خوزستان در پایان افزود: مسایل حساسی در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد، محدودیت های ترافیکی سختی قرار است اتخاذ شود و از روز دوشنبه(25 مردادماه جاری) تا پایان روز شنبه(30 مرداد ماه) تعطیل اعلام شد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر 20 شهرستان خوزستان در وضعیت بحرانی و قرمز نقشه کرونایی جای دارند.

نظر شما