امروز پس از ۲۵ روز مجروحیت و بستری در بیمارستان اتفاق افتاد:

شهادت افسر ناجا شادگان در روز تاسوعای حسینی

۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۲۱۷۸۶
شهادت افسر ناجا شادگان در روز تاسوعای حسینی
مامور جان بر کف ناجا پاسگاه خنافره شادگان که در راه امنیت مردم مجروح شده بود، پس از تحمل 25 روز مجروحیت، امروز(تاسوعای حسینی) به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

به گزارش خبرنگار برنا به نقل از پلیس، عده‌ای معاند در تاریخ دوم مرداد ماه سال جاری با سوء استفاده از مطالبه های مردمی با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح گرم به سمت ماموران گشت نیروی انتظامی تیراندازی کردند که سروان"مالک رسولی نیک" مجروح و به رغم تلاش تیم‌های پزشکی امروز صبح(27 مرداد ماه) در طلوع تاسوعای حسینی به پیشوای شهیدان کربلا پیوست.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار است.

لازم به ذکر است که سروان"مالک رسولی نیک" فرمانده پاسگاه خنافره، متاهل و دارای سه فرزند است که دوم مرداد ماه در جریان تنش آبی خوزستان، برای تامین امنیت مردم در شهرستان شادگان تلاش های زیادی کرده بود که از سوی اشرار مسلح از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و صبح امروز پس از 25 روز، علیرغم تلاش های کادر درمان، همزمان با شهادت حضرت عباس علیه السلام بر اثر شدت جراحت های وارده به درجه رفیع شهادت نایل شد.

مراسم وداع با شهید مدافع نظم و امنیت فردا پنجشنبه راس ساعت 8:30 دقیقه صبح در میدان امام خمینی(ره) شهر شادگان برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز