امروز منتشر شد:

پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز پزشک

۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۱:۴۶
کد خبر: ۱۲۲۳۵۸۲
پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز پزشک
استاندار خوزستان به مناسبت یکم شهریور، سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک پیامی منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز به مناسبت روز پزشک(یکم شهریور ماه) پیامی منتشر کرد. متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“یا من اسمه دوا و ذکره شفاء”

یکم شهریور ماه، روز پزشک فرصتی است برای تکریم و تجلیل از پزشکان متعهد و دلسوز و تقدیر از تلاش ها و خدمت های ارزنده، شبانه روزی و همه جانبه فعالین عرصه درمان، سلامت و بهداشت که همواره با از خود گذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته و به امر سلامت جامعه اهتمام می ورزند.

در دورانی که جهان با شیوع ویروس کرونا مواجه است، پزشکان، پرستاران و تلاشگران حوزه درمان و سلامت ایثارگرانه پا به میدان گذاشته و در صف اول مبارزه با بیماری ناشی از شیوع این ویروس قرار گرفته و در راستای نجات جان بیماران و حفظ سلامت آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

بی گمان تلاش های بی وقفه این عزیزان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بس بزرگ خواهد داشت.

اینجانب روز پزشک را به فعالین حوزه سلامت، به ویژه پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر بهداشت و درمان که این روزها در سطح بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت در راستای خدمات رسانی به بیماران درگیر با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری تلاش می نمایند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامت، تندرستی و سعادت روزافزون همگان را از درگاه حضرت حق مسالت می‌نمایم.

 

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز