معاون غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر داد:

معدوم‌ سازی ۷ تُن مواد غذایی غیر قابل مصرف در گمرک شادگان

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۰۵:۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۶۶۷۰
معدوم‌ سازی ۷ تُن مواد غذایی غیر قابل مصرف در گمرک شادگان
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان از معدوم‌سازی بیش از هفت تن محصولات غیرقابل مصرف انسانی و تاریخ گذشته در گمرک شادگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، زینب جوانمردی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم که از اهداف اصلی و مورد تاکید معاونت غذا و دارو است، هفت هزار کیلوگرم محصولات غذایی و آشامیدنی با قیمتی بالغ بر سه میلیارد ریال در گمرک شادگان، معدوم شد.

او گفت: این محموله با توجه به آزمایش‌های صورت‌ گرفته به علت مغایرت با استانداردهای ملی از نظر خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و میکروبی غیر قابل مصرف انسانی تشخیص داده شد و بعد از پشت سرگذاشتن مراحل قانونی و قضایی با حضور و تایید کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و  کارشناس حقوقی، نماینده دادگستری، محیط زیست، اداره گمرک بندر شادگان و سرپرست اداره بنادر و دریانوردی بندر شادگان، معدوم شد.

معاون غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه نوشابه، آبمیوه و نوشیدنی های گازدار بخشی از این اقلام این محموله به شمار می آمد، افزود: تخلف افراد خاطی نیز از طریق مراجع قانونی مورد پیگیری قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز