استاندار خوزستان خبر داد:

تصویب نهایی احداث ۵ پروژه پتروپالایش در ۵ شهرستان خوزستان

۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۰۰:۴۷:۰۳
کد خبر: ۱۲۲۸۳۲۹
تصویب نهایی احداث ۵ پروژه پتروپالایش در ۵ شهرستان خوزستان
استاندار خوزستان از تصویب نهایی احداث پنج پروژه پتروپالایش در شهرستان بهبهان، شادگان، آغاجاری، دشت آزادگان و رامهرمز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی در پایان نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: استعلام ها و تشکیل پرونده و صدور مجوز برای پنج پروژه بزرگ پتروپالایش در پنج شهرستان صادر شده است.

او گفت: ما پیشتر توانستیم واگذاری منابع طبیعی برای این پنج پروژه را پیگیری کنیم همچنین مجوز کمیسیون تبصره یک ماده کشاورزی را گرفتیم و نیز کمیسیون واگذاری زمین برای این پروژه ها برگزار شد و در ادامه مجوز کمیسیون هوای پاک(ماده ۱۱) را گرفتیم و سپس کمیته زیربنایی نظر داد و امروز هم خوشبختانه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان احداث این پنج پروژه به تصویب نهایی رسید.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این پروژه در شهرستان های بهبهان، شادگان، آغاجاری، دشت آزادگان و رامهرمز احداث خواهند شد، افزود: این پنج پروژه به طور متوسط هر یک در دوران ساخت حداقل دو هزار شغل ایجاد خواهد کرد و در دوره بهره برداری هر کدام هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد می کند و در کنار آن مشاغل جانبی زیادی ایجاد خواهد شد که تحول خوبی در این شهرستان ها ایجاد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در پایان ابراز امیدواری کرد: سرمایه‌گذاران در این جلسه حضور داشتند و امیدوارم با توجه به این مجوزها عملیات اجرایی پروژه ها به زودی آغاز شود.

 

نظر شما