روند متغیر بستری و فوتی های کرونایی محدوده دانشگاه علوم پزشکی آبادان؛

ثبت ۹ مورد فوتی کرونایی در ۲۴ ساعت آبادان و خرمشهر+ آخرین جزییات آماری جنوب غرب خوزستان تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۵:۱۵
کد خبر: ۱۲۳۰۳۶۷
ثبت ۹ مورد فوتی کرونایی در ۲۴ ساعت آبادان و خرمشهر+ آخرین جزییات آماری جنوب غرب خوزستان تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا 16 شهریور ماه 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان زاده امروز سه شنبه(16 شهریور ماه جاری) با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته 245 مورد جدید مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده، اظهار کرد: از این تعداد 105 نفر مربوط به آبادان، 75 نفر از خرمشهر و 65 بیمار نیز از شادگان هستند.

او گفت: از این 245 مورد مثبت جدید 191 نفر به صورت درمان سرپایی تشخیص داده شدند که شامل 68 نفر از آبادان، 61 نفر از خرمشهر و 62 بیمار نیز از شادگان می شوند و 43 بیمار از آبادان، 14 بیمار از خرمشهر وسه بیمار نیز از شادگان با تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه متاسفانه طی شبانه روز گذشته 9 مورد فوتی(پنج نفر از آبادان و چهار بیمار از خرمشهر) داشتیم، افزود: طی روز گذشته 72 نفر بستری و 49 نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان به 484 نفر رسیده است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۲۷۱ هزار و ۴۵۰ مورد بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۸۲۹ نفر بستری و ۱۳ هزار و ۵۵۲ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشگاه که مربوط به روز دوشنبه(15 شهریور ماه 1400) می شود(جزییات)، حاکی از شناسایی 297 مورد جدید در 24 ساعت قبل از آن و 476 موارد مثبت کل بستری ها است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود که همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

نظر شما