رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر داد:

یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر انفجار سیلندر گاز مایع در شادگان+ببینید

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۰۶۲۶
یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر انفجار سیلندر گاز مایع در شادگان+ببینید
رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: انفجار سیلندر گاز مایع در اثر نشتی و ریزش آوار در یک واحد مسکونی باعث کشته شدن یک نفر و مصدومیت چهار عضو یک خانواه در شهرک منتظری شادگان شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید نادر نقیبی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه 16 شهریور ماه 1400 در پی تماس با سامانه ۱۱۵، طی ساعت 19:34 دقیقه، انفجار گاز سیلندر مایع در یک منزل مسکونی شهرستان شادگان گزارش شد

او با بیان اشاره به اینکه این حادثه در شهرک منتظری شادگان اتفاق افتاد، گفت: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به حادثه اعزام شد.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: متاسفانه در این حادثه چهار نفر دچار سوختگی و شکستگی در نواحی دست و پا شده بودند که پس از اقدام های درمانی لازم در محل حادثه توسط تکنسین های فوریت های پزشکی، مصدومان برای ادامه درمان  به بیمارستان های شهید معرفی شادگان، طالقانی و گلستان اهواز منتقل شدند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

نقیبی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه یک پسر بچه سه ساله بدون علایم حیاتی از زیر آوار بیرون آورده و تحویل عوامل انتظامی داده شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان در پایان اضافه کرد: طبق بررسی های اولیه و اظهار نظر شاهدان عینی، علت حادثه نشتی سیلندر گاز مایع بود که بلافاصله پس از انفجار باعث ریزش آوار و مصدومیت مددجویان شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز