سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد:

منتظر تصمیم ستاد کرونا برای اجرای شیوه آموزش سال تحصیلی جدید هستیم/ضرورت شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل شادگان

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۳۵۴۰
منتظر تصمیم ستاد کرونا برای اجرای شیوه آموزش سال تحصیلی جدید هستیم/ضرورت شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل شادگان
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: شیوه آموزش در مدارس شهرستان شادگان، منتظر تصمیم ملی و استانی ستاد کرونا است.

امید صبری پور امروز سه شنبه 23 شهریور ماه در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان آمادگی برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی، حضوری و یا تلفیقی را دارد و اول مهرماه، سال تحصیلی جدید را بدون هیچ مشکلی آغاز خواهد کرد.

او با بیان اینکه شرط ورود به کلاس درس برای فرهنگیان دریافت واکسن است، گفت: با توجه به احتمال بازگشایی مدارس، تکمیل واکسیناسیون معلمان ضروری است.

سرپرست فرمانداری شادگان همچنین بر توزیع به موقع کتاب‌های درسی دانش آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در بین دانش آموزان تاکید کرد و افزود: باید دانش آموزانی که تا کنون به هر دلیل موفق به ثبت سفارش کتاب‌های درسی نشده اند، در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید، اقدام کنند در غیر این صورت برای آنها کتاب درسی تهیه نمی‌شود و دچار مشکل می‌شوند.

صبری پور در پایان بر شناسایی و جذب دانش آموزان ترک و بازمانده از تحصیل تاکید کرد و از مسوولان آموزش و پرورش شهرستان خواست ضمن تشکیل جلسه با مدیران مدارس، نسبت به پیگیری موضوع اقدام و پوشش تحصیلی دانش آموزان را تکمیل کنند.

 

نظر شما