سیر نزولی آمارهای کرونایی در محدوده دانشگاه علوم پزشکی آبادان؛

ثبت ۸ مورد فوتی کرونایی در ۲۴ ساعت آبادان و خرمشهر+ آخرین جزییات آماری جنوب غرب خوزستان تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۴۳۳۳
ثبت ۸ مورد فوتی کرونایی در ۲۴ ساعت آبادان و خرمشهر+ آخرین جزییات آماری جنوب غرب خوزستان تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا 25 شهریور ماه 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان زاده امروز پنجشنبه(25 شهریور ماه جاری) با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته 109 مورد جدید مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده، اظهار کرد: از این تعداد 58 نفر مربوط به آبادان، 33 نفر از خرمشهر و 18 بیمار نیز از شادگان هستند.

او گفت: از این 109 مورد مثبت جدید 91 نفر به صورت درمان سرپایی تشخیص داده شدند که شامل 45 نفر از آبادان، 28 نفر از خرمشهر و 18 بیمار نیز از شادگان می شوند و 13 بیمار از آبادان و پنج بیمار از خرمشهر نیز با تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه متاسفانه طی شبانه روز گذشته هشت مورد فوتی(هفت مورد از آبادان و یک مورد از خرمشهر) داشتیم، افزود: طی روز گذشته 38 نفر بستری و 52 نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان به 277 نفر رسیده است.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشگاه که مربوط به روز چهارشنبه(24 شهریور ماه 1400) می شود(جزییات)، حاکی از شناسایی 139 مورد جدید در 24 ساعت قبل از آن و 300 موارد مثبت کل بستری ها است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود که همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

نظر شما