استاندار خوزستان تاکید کرد:

روابط عمومی ها از شوهای تبلیغاتی افراد در گزارش عملکرد به مردم خودداری کنند/بساط مراسم های نمایشی کلنگ زنی و روبان قیچی کردن ها جمع شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۵۳۶۱
روابط عمومی ها از شوهای تبلیغاتی افراد در گزارش عملکرد به مردم خودداری کنند/بساط مراسم های نمایشی کلنگ زنی و روبان قیچی کردن ها جمع شود
استاندار خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی لازم است بساط مراسم های نمایشی همچون کلنگ زنی ها و روبان قیچی کردن ها را جمع نمایند و روابط عمومی اداره ها از ساختن کلیپ‌هایی که دردی از مردم دوا نمی‌کند خودداری نمایند.
 به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان های رامهرمز و رامشیر که با حضور جمعی از مسوولان در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی لازم است بساط مراسم های نمایشی همچون کلنگ زنی ها و روبان قیچی کردن ها را جمع نمایند و روابط عمومی اداره ها از ساختن کلیپ‌هایی که دردی از مردم دوا نمی‌کند، خودداری نمایند.

او گفت: اگر یک کار و خدمتی در قالب یک پروژه به سرانجام رسید مردمی که از آن منتفع می شوند به خوبی خدمت صورت را لمس خواهند کرد و از بانیان و عوامل آن پروژه قدردانی می کنند و در مرحله به بهره برداری رسیدن و منتفع شدن مردم از یک پروژه کلیپ و گزارش کار ساخته و منتشر شود و به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

او گفت: کلیپ عملکرد دستگاه باید حاوی خدمت و اقدام های صورت گرفته باشد نه اینکه صرفا برای نمایش و تبلیغ چهره اشخاص کلیپ تهیه شود.

استاندار خوزستان افزود: این موضوع را از باب تذکر به همه دستگاه ها از جمله خود استانداری گفتم و در گزارش و اطلاع رسانی خدمات به مردم باید از شوهای تبلیغاتی پرهیز کرد و به جای آن خدمات صورت گرفته را به مردم معرفی نمود.

خلیلیان بیان کرد: در راستای توسعه استان خوزستان باید مسایل و مشکل های هر شهرستان پروژه به پروژه مورد بررسی قرار گیرد و موانع اجرایی شدن آن برطرف شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: خوشبختانه پروژه های مرتبط با مسکن مهر همچنین طرح های تولید فولاد و ورق های فولادی و پروژه های آب فاضلاب و شبکه های فرسوده و عواملی که مربوط به توسعه کشاورزی است در شهرستان های رامهرمز و رامشیر مورد بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: برخی موارد به جمع‌بندی رسید و قرار شد تا ۲۰ روز آینده به اتمام برسد و سایر طرح ها زمانبندی شد که تا یک سال آینده اجرایی شود.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به اینکه بخشی از مسکن مهر شهرستان رامشیر مشکل فاضلاب دارد، افزود: مقرر شد شرکت آبفا طی بیست روز آینده مشکل ها را رفع کند و در اختیار متقاضیان این واحدهای مسکونی قرار دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز