امروز با حضور استاندار خوزستان؛

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد/ استاندار خوزستان: امیدواریم بتوانیم در آذر ماه کلاس های درس را حضوری برگزار کنیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۴:۲۵
کد خبر: ۱۲۳۸۱۹۴
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد/ استاندار خوزستان: امیدواریم بتوانیم در آذر ماه کلاس های درس را حضوری برگزار کنیم
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه سال تحصیلی عمدتا به صورت مجازی آغاز خواهد شد، گفت: امیدواریم با انجام کامل واکسیناسیون بتوانیم در آذر ماه کلاس ها را حضوری برگزار کنیم و از مردم خوزستان خواستارم که همگی برای واکسیناسیون اقدام کنند تا شیوع بیماری کرونا کنترل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان امروز شنبه سوم مهر ماه 1400، در آیین آغاز سال تحصیلی جدید و به صدا درآوردن زنگ بازگشایی مدارس که با حضور جمعی از مسوولان در مدرسه بقیه الله(عج) منطقه کوی عین(۲) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شروع مهر بهار تعلیم و تربیت است و آغاز سال تحصیلی را جشن‌ می گیریم تا شاهد رویش جوانه های توسعه در کشور باشیم.

او گفت: بحث فرهنگ و تعلیم و تربیت زیربنای توسعه در هر کشور است و در نظام جمهوری اسلامی بحث تعلیم و تربیت بسیار مورد اهمیت است.

استاندار خوزستان افزود: در فرهنگ توسعه همه جانبه مباحث توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با هم در یک راستا است و زیر بنای توسعه کشور فرهنگ است.

رییس شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: روز شروع مدارس هر ساله با هفته گرامیداشت دفاع مقدس پیوند خورده و دفاع مقدسی که در آن دانش آموزان و معلمان همپای سایر اقشار جامعه به پا خواستند.

خلیلیان اضافه کرد: از پشت این‌ میزها افراد موفق برای کشور رشد می کنند و دانش آموزان و معلم ها نقش بسیار مهمی برای کشور دارند و آینده جامعه را می سازند.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: همه ما مدیون معلمان هستیم و دانش آموزان باید متوجه باشند که آینده این کشور متعلق به آن ها است و مسیر توسعه این کشور با حضور آن ها طی می شود و باید با جدیت در راه تعلیم و تعلم و انتقال آموخته های خود به دیگران تلاش کنیم.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به اینکه سال تحصیلی عمدتا به صورت مجازی آغاز خواهد شد، افزود: امیدواریم با انجام کامل واکسیناسیون بتوانیم در آذر ماه کلاس ها را حضوری برگزار کنیم و از مردم خوزستان خواستارم که همگی برای واکسیناسیون اقدام کنند تا شیوع بیماری کرونا کنترل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز