مربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد:

فرصت خوبی برای بازیکنان آکادمی فراهم شده است/امیدوارم بتوانیم باز هم باعث شادی هوادارن فولاد شویم

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۷:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۹۲۷۳
فرصت خوبی برای بازیکنان آکادمی فراهم شده است/امیدوارم بتوانیم باز هم باعث شادی هوادارن فولاد شویم
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازیکنان آکادمی فرصت خوبی برای نمایش توانایی‌های خود دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی بداوی در خصوص دو اردوی تیم فولاد در کردان و تهران اظهار کرد: دو اردوی خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم، تفکرات کادر فنی نسبت به فصل قبل تغییر کرده و نیاز بود که این دو اردو برگزار شود.

او گفت: خوشبختانه با مساعدت مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه همه امکان ها برای تیم فراهم شد تا هر دو اردوی به صورت عالی برگزار شود.

مربی تیم فولاد خوزستان افزود: پنجره نقل و انتقال های تیم متاسفانه هنوز بسته است و ما بازیکنان جوان زیادی از تیم‌های آکادمی به اردو اضافه کردیم تا بتوانیم بهترین‌ها را نگه داریم. البته دیگر بازیکنان جوان آکادمی این فرصت را دارند تا با درخشش به تیم بزرگسالان بیایند و بتوانند راه موفقیت را طی کنند.

بداوی بیان کرد: فکر می‌کنم پنجره بسته یک فرصت خوب برای بازیکنان جوان ما باشد تا ارزش‌های خود را نشان بدهند و کادر فنی نگاه مثبتی به جوانان و بازیکنان آکادمی دارد که بتوانند با تیم بزرگسالان همراه شوند و آینده خوبی هم برای خود و هم برای تیم بسازند. بازیکنان اصلی تیم ما از فصل قبل با نظر آقای ویسی و تلاش آقای گرشاسبی و هیات مدیره مانده‌اند و فکر می‌کنم همه آماده یک فصل خوب هستیم.

او اضافه کرد: راستش را بخواهید در دیدارهای دوستانه کادر فنی به دنبال نتیجه و برد نبود، هیچ دیداری تمام بازیکنان اصلی را با هم به میدان نفرستادیم چرا که می‌خواستیم بازیکنان کم کم با تفکرهای تیم آشنا شوند و البته فرصت به جوانان بدهیم. چند بازیکن تیم نیز در اردوی کردان غایب بودند و در اردوی تهران اضافه شدند، همین موضوع باعث شد تا کمی دیرتر با تفکرهای کادر فنی هماهنگ شوند.

مربی تیم فولاد خوزستان افزود: ویسی سرمایه فوتبال خوزستان به حساب می‌آید و با فولاد و استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شده است. امسال هم ان‌شاءالله همه در تلاش هستیم تا یک تیم خوب برای رقابت ها آماده کنیم تا نماینده شایسته ای برای فوتبال خوزستان در لیگ برتر و جام حذفی و برای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

بداوی در پایان تصریح کرد: مطمئنیم که هواداران به مانند همیشه در کنار تیم خواهند ماند و تیم را حمایت خواهند کرد تا بتوانیم باعث شادی آن‌ها شویم.

لازم به ذکر است که با پایان دومین اردوی تیم فولاد در تهران، تمرین های شاگردان ویسی از امروز سه‌شنبه در زمین تمرین باشگاه فولادخوزستان آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز