سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

لزوم واکسینه معلمان و دانش آموزان شادگانی/ ضرورت آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۴:۱۵
کد خبر: ۱۲۴۴۸۵۴
لزوم واکسینه معلمان و دانش آموزان شادگانی/ ضرورت آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان
سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اینکه هیچ محدودیت سنی برای واکسیناسیون وجود ندارد، گفت: تمام معلمان و دانش آموزان باید برای بازگشایی حضوری مدارس واکسن تزریق کرده باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور عصر امروز(18 مهر ماه) در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا این شهرستان با اشاره به دستور استاندار خوزستان در خصوص بازگشایی کامل مدارس شهرستان شادگان  مشروط به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته در ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی کامل مدارس از ۱۵ آبان‌ماه امسال، واکسیناسیون تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان الزامی است.

او گفت: کلیه اداراه و بانک های شهرستان برای رعایت پروتکل های بهداشتی لازم است نسبت به نصب دستگاه تهویه و ضد عفونی اماکن و استفاده از ماسک به صورت مستمر اقدام جدی نمایند.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه روابط عمومی اداره ها و فعالان اصحاب رسانه عموم شهروندان را به تزریق واکسن دعوت کنند، افزود: شهرداران، بخشداران و دهیاران مکلفند با انجام تبلیغ های محیطی در سطح شهرها و روستاها مردم را به انجام واکسیناسیون ترغیب و تشویق کنند.

نماینده عالی دولت در شادگان در پایان استقرار اکیپ های سیار  واکسیناسیون در سطح شهر، مستقر نمودن اکیپ واکسیناسیون در  مدارس، جلوگیری از ورود کارمندان فاقد کارت واکسن کرونا به محل کار، ارایه هرگونه خدمات عمومی اداری و بانکی با ارایه کارت واکسیناسیون و... را از مهتمرین مصوبه های این جلسه ذکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز