فولاد خوزستان ۱ - ۳ پرسپولیس؛

فولاد لیگ را با شکست خانگی آغاز کرد/برد پرگل پرسپولیس در فولاد آره نا

۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۰۴۶۹
فولاد لیگ را با شکست خانگی آغاز کرد/برد پرگل پرسپولیس در فولاد آره نا
تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته اول رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم پرسپولیس بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود مهمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته اول رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب 30 مهر ماه 1400 میزبان تیم پرسپولیس بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود مهمان به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار علیرغم موقعیت هایی که دو تیم خلق کردند که سهم فولاد بیشتر بود، اما دو تیم بدون عبور دادن توپی از خط دروازه ها به رختکن بازگشتند.

قفل دروازه ها بالاخره در دقیقه 60 توسط رضا اسدی باز شد. در این صحنه روی سانتر امید عالیشاه از روی نقطه کرنر، توپ به اسدی رسید و این بازیکن با هد سر اولین گل دیدار و تیمش را به ثمر رساند.

شاگردان گل محمدی در ادامه باز هم به گل رسیدند. در این صحنه سانتر مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی به حامد پاکدل بازیکن تازه وارد رسید و این بازیکنان با ضربه سر توپ را وارد دروازه احسان مرادیان کرد تا تیمش دو بر صفر پیش افتد.

این پایان کار نبود تا اینکه در دقیقه 77 شاگردان ویسی با نفوذ در محوطه جریمه توپ را به پریرا رساندند که با خطای فرشاد فرجی، داور یک پنالتی به نفع فولاد اعلام کرد که در نهایت پریرا توانست گل اول را به پرسپولیس بزند و اختلاف تمیش را با تیم مهمان به یک برساند.

در ادامه باز هم پرسپولیسی ها به گل رسیدند؛ در دقیقه 77 وحید امیری توپ را در محوطه جریمه به عیسی آل کثیر رساند و این بازیکن که در نیمه دوم به جمع سرخ پوشان پیوسته بود، توانست در موقعیت تک به تک سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید تا فولاد در اولین دیدار که از امتیاز رقابت در خانه هم بهره می برد، با شکست لیگ بیست و یکم را آغاز کند و طلسم دوساله نباختن در فولاد آره نا نیز شکسته شود.

در همین راستا عبدالله ویسی در این دیدار احسان مرادیان، سید مهران موسوی، موسی کولیبالی، صالح حردانی(87 مجتبی نجاریان)، وحید حیدریه، میلاد بدرقه، محمد آبشک(87 سید محمد میری)، محمد قاسمی‌نژاد، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا را برای رقابت با تهرانی ها انتخاب کرده بود.

همچنین یحی گل محمدی در این دیدار ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی،  مهدی شیری،  وحید امیری،  رضا اسدی(91 کمال الدین کامیابی نیا)،  میلاد سرلک،  احسان پهلوان(65 عیسی آل کثیر)،  مهدی ترابی،  امید عالیشاه(89 سعید آقایی) و مهدی عبدی(65  حامد پاکدل) را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد حسین ترابیان با کمک های فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و یاسر همرنگ و نظارت این دیدار بر عهده اسماعیل صفیری است.

در این دیدار صالح حردانی(71) کارت زرد داور را دریافت کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز