امروز انجام خواهد شد:

رقابت جذاب اسنوکر باز خوزستان در انتخابی ۲۰۲۲ مسترز آلمان/ وفایی و سالیون به هم رسیدند

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۱:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۱۶۷۹
رقابت جذاب اسنوکر باز خوزستان در انتخابی ۲۰۲۲ مسترز آلمان/ وفایی و سالیون به هم رسیدند
ملی پوش آبادانی اسنوکر ایران، امروز دوشنبه سوم آبان در رقابت های انتخابی مسترز آلمان به مصاف رونی اُ سالیوان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسین وفایی ملی پوش آبادانی اسنوکر ایران که در انتخابی رقابت های مسترز آلمان ۲۰۲۲ شرکت کرده، در مهمترین رقابت خود امروز دوشنبه(سوم آبان 1400) از ساعت 21:30 به وقت ایران، به مصاف ستاره اسنوکر جهانی، رونی اُ سالیوان پر افتخار خواهد رفت.

وفایی در حالی به مصاف اُ سالیوان خواهد رفت که این بازیکن در رده سوم جهان ایستاده است.

ملی پوش پر افتخار اسنوکر ایران باید طی دو رقابت به پیروزی برسد تا بتواند دی ماه سال جاری در رقابت های مسترز آلمان که در شهر برلین برگزار می شود، به میدان برود.

پیش از این در سال ۲۰۱۹ این دو بازیکن حرفه ای اسنوکر به مصاف هم رفتند که در پایان سالیوان با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.

رقابت های اسنوکر مسترز آلمان یک رقابت حرفه ای است که از ۲۶ تا ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ در برلین آلمان پیگیری خواهد شد. این رقابت ها نهمین رویداد رنکینگ فصل اسنوکر ۲۰۲۱-۲۲ خواهد بود.

اسنوکر بازان باید در انتخابی این مسابقه ها که از ۱۸ تا ۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ در انگلستان و در شهر کانوک برگزار خواهد شد، جواز حضور در رقابت های اصلی را کسب کنند.

وفایی همواره از رانی اوسالیوان اسطوره نام‌دار دنیای اسنوکر به عنوان الگوی خود یاد کرده است.

لازم به ذکر است که رقابت های مسترز آلمان ۲۰۲۲، ۴۰۰ هزار پوند جایزه دارد که قهرمان این رقابت ها می تواند ۸۰ هزار پوند کسب کند. همچنین نفر دوم و سوم به ترتیب ۳۵ و ۲۵ هزار پوند را بدست می آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز