تراکتورسازی تبریز ۳ - ۰ صنعت نفت آبادان؛

نفت؛ بی خطر تر از همیشه/زرد پوشان پرچم سفید را در تبریز بالا بردند

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۷:۰۸
کد خبر: ۱۲۵۱۸۰۰
نفت؛ بی خطر تر از همیشه/زرد پوشان پرچم سفید را در تبریز بالا بردند
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امروز مهمان تیم تراکتور بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سوی تبریزی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امروز دوشنبه(سوم آبان ماه 1400) مهمان تیم تراکتور سازی بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تبریزی ها به پایان رسید.

تیم صنعت نفت از هفته اول در دیداری خانگی با گل دقیقه 92 مغلوب ذوب آهن شده بود. این تیم علاوه بر دیدار اول در این دیدار نیز از حضور سرمربی خود محروم است.

نیمه اول این دیدار با گل زنی تراکتوری ها آغاز شد. بازیکنان فیروز کریمی از همان ابتدا با دستور کار هجومی رقابت را شروع کردند و در دقیقه 9 روی پاس اکبر ایمانی توپ به رضا یزان دوست رسید اما پیمان بابایی با ربودن توپ و رسیدن به محوطه هجده قدم، با احمد گوهری تک به تک شد و توانست توپ را از خط دروازه صنعت نفت عبور دهد

نیمه دوم این دیدار نیز هر چند نفتی ها صاحب موقعیت های بهتری بودند اما باز هم تبریزی ها موفق به گل زنی شدند. در این صحنه پیمان بابایی روی اشتباه مدافع نفت با دبل خود در دقیقه 86 موفق به گلزنی شد و تیمش را دو بر صفر پیش انداخت. در ادامه باز هم شاگردان فیروز کریمی به گل رسیدند. در این صحنه احمد گوهری که از دروازه دور شده بود، توپ را در محوطه جریمه لو داد و سامان نریمان جهان نیز در دقیقه 94 از این فرصت استفاده کرد و توپ را به سمت دروازه شوت کرد تا او هم جزو گلزنان این دیدار لقب بگیرد.

به این ترتیب این دیدار به سود تبریزی ها به پایان رسید و شاگردان منصوریان در دومین هفته حضورشان، همچنان جزو ناکامان لیگ بیست و یکم باقی بمانند.

صنعت نفت آبادان در حالی دومین شکست متوالی خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تجربه می کند که حضور آن در میدان بی خطر تر از همیشه به چشم می آمد. آنها پرچم سفید خود را این بار در تبریز بالا بردند.

علیرضا منصوریان در این دیدار احمد گوهری، میثم تهی‌دست، رضا یزدان‌دوست(63 مهدی حنفی)، فرزاد جعفری(80 رضا امانی نژاد)، امید خالدی، محمدرضا غبیشاوی(80 علی امیری)، حکیم نصاری، عباس بوعذار، سید فاخر تهامی(89 حسن بیت سعید)، طالب ریکانی(63 احمد شریعت زاده) و شروین بزرگ را برای رقابت با تبریزی ها انتخاب کرده بود.

همچنین فیروز کریمی در این دیدار ترکیب محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، عبدالله حسینی، پیمان بابایی، محمد قادری(64 سعید واسعی)، محمد عباس زاده(48 بهزاد سلامی)، شاهین ثاقبی(64 علی فتحی)، آرش قادری و عبدالله ناصری را برای رقابت با تیم صنعت نفت ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده روح الله شریفی با کمک محمد راهی، حمید رضا افشون و سعاد وفاپیشه بود و ایرج نظری  نیز به عنوان ناظر دیدار حضور دارد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر بدون امتیاز موقتا در رده شانزدهم(آخرین تیم) و تیم تراکتور با سه امتیاز در رده هفتم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز