امروز منتشر شد:

واکنش باشگاه پالایش نفت آبادان به رفتار سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان و حذف ملی پوشان آبادانی

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۲:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۱۸۱۳
واکنش باشگاه پالایش نفت آبادان به رفتار  سرمربی تیم ملی بسکتبال  بانوان و حذف ملی پوشان آبادانی
پیج رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان نسبت به رفتار سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان و خط خوردن دو بازیکن ملی پوش این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پیج رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان امروز دوشنبه(سوم آبان ماه 1400) در اینستاگرام،  در تعاقب انتخاب بحث برانگیز بازیکنان تیم ملی بسکتبال بانوان و حذف دو بازیکن ملی پوش پالایش نفت(مژگان خدادادی و ناهیده اسدی) از سوی"شایسته متشرعی" سرمربی تیم ملی و باشگاه شیمیدور تهران، مطلبی به شرح ذیل منتشر کرد.

از سوی سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان؛

مژگان خدادادی و ناهیده اسدی از ترکیب تیم ملی خط خوردند/تسویه حساب شایسته متشرعی با آبادانی ها/توهین سرمربی تیم ملی به بازیکن پالایش نفت در اردو/آیا متشرعی، شایسته ی تیم ملی است؟ /ماجرای اتاق های امضا در اردوی تیم ملی چیست؟!!!!!

در ادامه این مطلب آمده:

"قراردادی که شما دارید، از جریمه ی فصل گذشته ی ماست، حرامتان باشد... شاید در نگاه اول این ادبیات چاله میدانی را بتوان در دیالوگ های فیلم‌های خیابانی دهه سی و چهل و پنجاه جستجو کرد، اما وقتی متوجه می شوی این دیالوگ از سوی شایسته متشرعی سرمربی آمریکا رفته ی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران، خطاب به"مژگان خدادای" ملی پوش با سابقه ی پالایش نفت گفته شده، به حال این بسکتبال گریه خواهی کرد.

از همان ابتدا مشخص بود خدادادی و اسدی جایی در تیم ملی ندارند. به دو دلیل واضح؛ آنها لباس شیمیدور و اکسون را به تن نکردند. آنها بازیکن پالایش نفت آبادان بودند.

تعجب نکنید که شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی ، سرمربی شیمیدور هم می باشد و باز هم تعجب نکنید که آزاده زمانپور مربی تیم ملی نیز سرمربی تیم اکسون است و باز هم تعجب نکنید که طبق شنیده ها مدیران عامل این باشگاه ها در اردوی تیم ملی حاضر می شدند و بازیکنان را به اتاق می بردند تا قراردادهایشان را برای باشگاه‌های خود امضا کنند، یعنی شیمیدور و اکسون.

اینکه سرمربی تیم ملی به بازیکن حاضر در اردو هتک حرمت کند، قطعا مورد پیگیری باشگاه پالایش نفت قرار خواهد گرفت. اما واقعا بچه گانه، غیر حرفه ای و گستاخانه است که سرمربی سابق پالایش نفت که به علت عملکرد ضعیف مشمول جریمه شده، بخواهد عقده های درونی خود را در ترکیب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران پیاده کند. به راستی آیا او شایسته ی این سِمَت می باشد؟

اینکه انیسه مرادی دو فصل است که آمارش جز بهترین‌های لیگ است، به تیم ملی دعوت نمی شود و مژگان خدادادی و ناهیده اسدی با بهترین عملکرد ممکن از تیم ملی خط بخورند، تا دختر نایب رییس فدراسیون در ترکیب تیم ملی باقی بماند و سرمربی و مربی تیم های باشگاهی خودشان را در تیم ملی جای دهند، فقط می‌تواند در فدراسیون بسکتبال و در اردوهای تیم ملی این فدراسیون اتفاق بیافتد، نظیر تیم ملی فوتبال آقایان.

ترکیب نهایی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران(شیمیدور و اکسون) برای حضور در رقابت‌های دیویژن(ب) آسیا:

معصومه اسماعیل زاده(شیمیدور)، تینا عیسائیان(شیمیدور)، فائزه شهریاری(شیمیدور)، آناهیس خداوردیان(شیمیدور)، شادی عبدالوند(شیمیدور)، کیمیا یزدیان(شیمیدور)، آیدا گل محمدی(شیمیدور)، دلاران وکیلی(گروه بهمن)، نگین رسولی(اکسون)، فرزانه فروتن فرد(اکسون)، شیدا شجاعی(اکسون) و عسل پورحیدری(اکسون).

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز