پس از کسب نتایج ضعیف دو هفته اخیر؛

تیم فولاد جریمه شد/اولتیماتوم هیات مدیره به بازیکنان و کادر فنی

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۲۱:۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۵۲۹۶۱
تیم فولاد جریمه شد/اولتیماتوم هیات مدیره به بازیکنان و کادر فنی
اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد پس از شکست سه بر صفر این تیم در دیدار با آلومینیوم، پس از حضور در رختکن، با مجموعه تیم به دلیل رقابت های ضعیف دو هفته اخیر، برخورد کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حمید رضا گرشاسبی(مدیرعامل) و اسماعیل گودرزی(عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان) پس از شکست فولاد در دیدار امشب مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه سه بر صفر، با حضور در رختکن ورزشگاه ضمن اعتراض نسبت به شیوه رقابت تیم طی دو هفته اخیر، با بازیکنان و کادر فنی برخورد جدی نموده و کلیه اعضای تیم را به میزان 10 درصد از مبلغ کل قرارداد جریمه نقدی کردند.

مدیرعامل باشگاه همچنین با بیان اینکه ظرف دوالی سه روز آینده جلسه اضطراری هیات مدیره با کادر فنی تشکیل خواهد شد، به کادر فنی و بازیکنان اعلام کرد که همه باید به دلیل نتایج ضعیف به دست آمده از مردم خوزستان، هواداران پرشور و کارکنان زحمتکش شرکت فولاد عذرخواهی کنند.

در این تذکر جدی همچنان بیان شد که شرکت فولاد خوزستان و هیات مدیره باشگاه طی این مدت حمایت همه جانبه را در راستای موفقیت تیم انجام داده، لذا هیچ بهانه ای برای ارایه این نوع رقابت قابل قبول نیست.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان با هدایت عبدالله ویسی اولین دیدار خود با نتیجه سه بر یک در ورزشگاه فولاد آره نا به پرسپولیس واگذار کرد و در دومین رقابت، امروز خارج از خانه با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم آلومینیوم اراک شد و موقتا بدون امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ برتر بیست و یکم جای گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز