فولاد خوزستان ۲ - ۱ مس رفسنجان؛

برتری فولاد بر مس/ اولین پیروزی شاگردان ویسی در فولاد آره نا

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۹:۰۱:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۵۰۸۴
برتری فولاد بر مس/ اولین پیروزی شاگردان ویسی در فولاد آره نا
تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت شاگردان عبدالله ویسی توانستند مهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب 10 آبان ماه 1400 میزبان تیم مس رفسنجان بود که که در نهایت توانستند مهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهند.

شاگردان عبدالله ویسی که در دودیدار اخیر متحمل شکست های سنگینی شده بودند و تا پایان هفته دوم بدون امتیاز و تفاضل منفی پنج در جایگاه پانزدهم جدول رقابت های جای داشتند، در دومین دیدار خانکی این فصل خود راهی جز پیروزی نداشتند.

نیمه اول این دیدار بر خلاف دو دیدار قبلی سرخ پوشان اهوازی، با گلزنی آغاز شد. شاگردان عبدالله ویسی از همان ابتدا رقابتی هجومی را در دستور کار داشتند تا اینکه در دقیقه 27 بر اثر خطای دروازه بان مسی ها روی پریرا صاحب یک ضربه پنالتی شدند و لوسیانو پریرا در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی توانست اولین گل دیدار و تیمش را به ثمر برساند.

فولاد مردان در آخرین دقایق نیمه اول باز هم به گل رسیدند. در این صحنه پاس محمد قاسمی نژاد به محمد الجبوری در دقیقه 46 رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا شاگردان ویسی با نتیجه دو بر صفر، برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند اما در ادامه مسی ها با شوت گادوین منشا به اولین گل خود رسیدند. در این صحنه توپ دریافتی زیر پای ساسان انصاری لیز خورد و توسط بازیکنان مس ربوده شد و به گادوین منشا رسید و تا این بازیکن در ششمین دقیقه از حضور خود در زمین، با یک چرخش در دقیقه 68 توپ را به گوشه دروازه احسان مرادیان فرستاد و سومین گل این دیدار را به نام خود به ثبت رساند

در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود فولاد مردان به پایان رسید تا بالاخره پس از دو هفته ناکامی شاگردان عبدالله ویسی در شبی که می توانست با تعداد گل های بیشتر تفاضل گل منفی را جبران کنند، فقط به یک برد خفیف بسنده کردند تا طلسم دو هفته ناکامی بالاخره شکسته شود.

در همین راستا عبدالله ویسی در این دیدار حسان مرادیان، صالح حردانی، ایوب والی، موسی کولیبالی، محمد قاسمی‌نژاد(83 محمدرضا عباسی)، محمد میری(46 محمد آبشک)، مجتبی نجاریان(83 صابر حردانی)، لوسیانو پریرا(90 مهران موسوی)، وحید حیدریه، میلاد بدرقه و احمد الجبوری(62 ساسان انصاری) را برای رقابت با شاگردان محمد ربیعی انتخاب کرده بود.

همچنین محمد ربیعی در این دیدار ترکیب فایز الرشیدی، مجید نصیری(46 زهیر سلیمان)، شاهین توکلی، عقیل کعبی، مهدی کیانی، سید مهدی حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری(62 گادوین منشا)، محسن آذرباد(85 علی زارعی)، فراز امامعلی(62 مهدی ترکمان و مجید علیاری(79 محمدرضا سلیمانی) را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده احمد محمدی با کمک های محمد عطایی، پوریا زحمتی و روح اله شریفی و نظارت این دیدار بر عهده نادر جعفری بود.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با امتیاز سه امتیاز موقتا در رده دوازدهم و تیم مس رفسنجان بدون امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز