سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

مربیان بهداشت بر رعایت دستورالعمل های مدارس شادگان نظارت کنند

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۸:۴۲:۲۹
کد خبر: ۱۲۵۷۳۰۰
مربیان بهداشت بر رعایت دستورالعمل های مدارس شادگان نظارت کنند
سرپرست فرمانداری شادگان بابیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اول در بازگشایی مدارس شهرستان است، گفت: مربیان بهداشت بر رعایت دستورالعمل ها در مدارس نظارت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور در حاشیه بازید از مرکز تجمیعی واکسن کرونا در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه کسانی که از واکسن کرونا استفاده نکردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید واکسینه شوند، اظهار کرد: امر واکسیناسیون فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان شهرستان یکی از موارد بسیار ضروری است که باید روند اجرای این مهم تسریع یابد.

او با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس مقطع متوسطه در این شهرستان گفت: در این شرایط، آموزش و پرورش عهده‌دار مسوولیت سنگینی است چرا که امر تعلیم و تربیت تعطیل شدنی نیست، در سیستم آموزش و پرورش هم باید به کیفیت آموزش توجه شود و هم سلامت دانش آموزان از طریق رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مدنظر باشد.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: اگر چه حوزه تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است ولی حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان مهمترین موضوع ما در بحث آموزش است که دستورالعمل ها مشخص شده و مدیران و کسانی که در بحث آموزش دخیل هستند موظف به رعایت تمامی این دستورالعمل ها هستند.

صبری پور در پایان با اشاره به تراکم بالای جمعیت دانش آموزی و مشکل های مدارس شهرستان بیان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس شهرستان شادگان باید رصد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز