با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال و اتصال به تصفیه خانه گروه ملی؛

آب رسانی پایدار به روستاهای ام الطمیر و سیف السادات خوزستان به انجام رسید

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۱:۲۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۶۰۳۲۲
آب رسانی پایدار به روستاهای ام الطمیر و سیف السادات خوزستان به انجام رسید
با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال و اتصال به تصفیه خانه گروه ملی، آب شرب سالم و پایدار به جمعیت حدود 7500 نفری روستاهای ام الطمیر و سیف السادات خوزستان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، با افتتاح تاسیسات آب رسانی به دو روستای ام الطمیر و سیف السادات خوزستان، آب شرب سالم و پایدار از روز پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

با بهره برداری از خطوط انتقال جدید این طرح،  آب آشامیدنی مردم منطقه به میزان سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز به شکل پایدار تامین شد و آب شرب سالم و با کیفیت در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال شامل چهار کیلومتر خط انتقال ۲۵۰ میلیمتر و دو کیلومتر خط انتقال ۱۶۰ میلیمتر و اتصال به تصفیه خانه گروه ملی آبرسانی به دو روستای ام الطمیر و سیف السادات با جمعیت ۷۵۰۰ نفر انجام شد.

لازم به ذکر است که پیش از این آب آشامیدنی این دو روستا از تاسیسات شهدای جهاد تامین شده بود اما به دلیل قدیمی و فرسوده بودن خطوط آب و وجود  شکستگی های فراوان، آب شرب منطقه از کیفیت و کمیت لازم برخوردار نبود، اکنون با بهره‌برداری از تاسیسات و خطوط جدید و با اتصال به تصفیه خانه گروه ملی  میزان آب آشامیدنی از لحاظ کمیت و کیفیت مناسب و افزایش یافته که موجب رضایتمندی اهالی این روستاها شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز