با تلاش پلیس خوزستان؛

کودک ربوده شده خوزستانی پس از ۴ ماه به خانواده اش بازگردانده شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۸:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۲۰۳۲
کودک ربوده شده خوزستانی پس از ۴ ماه به خانواده اش بازگردانده شد
رییس پلیس استان خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز پرونده آدم ربایی در اهواز کشف و کودک به آغوش مادرش بازگشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار سید محمد صالحی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در تیرماه سال جاری به دنبال تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو به همراه نوزاد چهار ماهه، از همان لحظه های اولیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت: از آن‌جایی که این موضوع به صورت بسیار وسیع در فضای مجازی بازنشر شده و احساسات و عواطف عمومی را جریحه‌دار کرده بود، پلیس این موضوع را به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار داد.

رییس پلیس استان خوزستان به پیدایش خودروی سرقتی بدون حضور نوزاد در فردای همان روز اشاره کرد و افزود: با بررسی میدانی و انجام تحقیق های تخصصی، کارآگاهان دریافتند موضوع کاملاَ خانوادگی و با یک سناریو از پیش طراحی، انجام شده است.

مقام عالی انتظامی خوزستان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس در ادامه بررسی‌های تخصصی محل اختفای نوزاد را که به خانواده‌ای در یکی از استان ها تحویل داده شده بود را شناسایی کردند، بیان کرد: کاراگاهان با کار اطلاعاتی به محض اینکه از حضور این خانواده به همراه نوزاد در شهرستان اهواز مطلع شدند، طی عملیاتی پلیسی و کاملاَ غافلگیرانه ضمن دستگیری مجرمان، نوزاد را به آغوش مادر بازگرداندند.

صالحی با بیان اینکه متهمان در تحقیق های پلیس انگیزه خود را اختلاف های خانوادگی برشمردند، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز