امام جمعه آبادان تاکید کرد:

شایسته آبادان نیست برای جمع کردن زباله با کمبود خودرو مواجه باشد/شرکت نفت و سازمان منطقه آزاد اروند به کمک شهرداری بیایند

۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۶۳۲۴۴
شایسته آبادان نیست برای جمع کردن زباله با کمبود خودرو مواجه باشد/شرکت نفت و سازمان منطقه آزاد اروند به کمک شهرداری بیایند
امام جمعه شهرستان آبادان از مدیران شرکت پالایش نفت و سازمان منطقه آزاد اروند خواست به کمک شهرداری آبادان بیایند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امروز جمعه 28 آبان ماه 1400 در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با انتقاد از وضعیت بعضی معابر و جمع نشدن مناسب زباله های شهری اظهار کرد: وقتی پای درد دل شهردار و اعضای شورای شهر نشستم متوجه شدم شهرداری بابت هزینه سنگین تامین قیر برای آسفالت معابر و کمبود خودروهای خدماتی برای جمع آوری زباله های شهری در تنگنا است.

او گفت: این در حالی است که شرکت پخش فرآورده های نفتی و پالایشگاه بزرگی در آبادان است و تامین قیر رایگان برای آسفالت معابر نباید کار سختی باشد.

امام جمعه آبادان افزود: شایسته این شهر نیست برای جمع کردن زباله با کمبود خودرو مواجه باشد در حالی که برای منطقه آزاد اروند و شهری با این منابع سرشار، تامین خودروی خدماتی کار آسانی است.

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی بیان کرد: این موضوع را به صورت خصوصی با مدیران شرکت پالایش نفت و سازمان منطقه آزاد در میان خواهم گذاشت و خواهش می کنم در کنار شهرداری آبادان قرار گیرند.

امام جمعه آبادان در پایان تصریح کرد: اگر ترتیب اثر داده شد از همین تریبون به عموم مردم اعلام و تشکر می کنم و چنانچه بی اعتنایی شد، باز هم خواهم گفت و انتقاد خواهم کرد.

 

نظر شما