عصر امرو منتشر شد:

پیام تسلیت فرمانده انتظامی خوزستان در پی شهادت سرهنگ"هادی کنعانی"

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۸:۰۴
کد خبر: ۱۲۶۳۶۸۱
پیام تسلیت فرمانده انتظامی خوزستان در پی شهادت سرهنگهادی کنعانی
فرمانده انتظامی استان خوزستان در پی شهادت سرهنگ "هادی کنعانی" جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان کارون پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار"سید محمد صالحی" در پی شهادت سرهنگ"هادی کنعانی" جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان کارون پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن رییس پلیس استان خوزستان به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

"وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در راستای رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند.

از آنجا که فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت کننده عزم استوار نیروهای انقلابی و الهام بخش هویت ملی ما بوده، بی تردید شهادت افتخار آمیز این شهید والا مقام به خادمان مردم انقلابی ایران، در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی، روحی تازه بخشیده و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرور آفرین او و تحقق اهداف عالی‌اش مصمم تر خواهد کرد.

اینجانب شهادت فرزند برومند این ملت را به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، مردم ولایتمدار استان خوزستان و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک سرهنگ "هادی کنعانی" جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان کارون را با ارواح طیبه اولیاء طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.

 

سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمد صالحی

فرمانده انتظامی استان خوزستان

 

 

 

نظر شما