رییس پلیس استان خوزستان بیان کرد:

ناجا روزانه از مرز تا مرکز شهیدان والامقام را برای امنیت مردم تقدیم می‌کند

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۸:۲۹
کد خبر: ۱۲۶۴۰۸۳
ناجا روزانه از مرز تا مرکز شهیدان والامقام را برای امنیت مردم تقدیم می‌کند
رییس پلیس استان خوزستان گفت: نیروی انتظامی روزانه از مرز تا مرکز، شهیدان عزیز و والامقامی را برای امنیت مردم تقدیم می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار"سید محمد صالحی" در مراسم تشییع شهید"هادی کنعانی" فرمانده پلیس شهرستان کارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهادت افسر دلاور و رشید نیروی انتظامی اسوه و الگوی اخلاق و ولایتمداری، فرزند عشایر غیور عرب استان خوزستان را محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم شریف، آحاد کارکنان ناجا و به‌ویژه خانواده معظم و معزز این شهید والامقام را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

او گفت: شهید سرهنگ"کنعانی" در صبح روز جمعه در درگیری با اشرار و سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد، البته این اولین و آخرین شهید نیروی انتظامی نیست؛ ناجا روزانه از مرز تا مرکز شهیدان عزیز و والامقام را برای امنیت مردم تقدیم می‌کند.

رییس پلیس استان خوزستان با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون 6 نفر از کارکنان سبزپوش نیروی انتظامی استان لباس فاخر شهدا را بر تن کردند، افزود: این عزیزان در راه امینت مردم جان شیرین خود را تقدیم کرده‌اند.

صالحی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت، اشرار و سارقان مسلح قاطعانه برخورد می‌کند و پلیس در راه تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز