رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد:

واکسن برای گروه های سنی مختلف به اندازه کافی وجود دارد / شهروندان تزریق دوز دوم واکسن خود را جدی بگیرند

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۲۶۴۵۴۳
واکسن برای گروه های سنی مختلف به اندازه کافی وجود دارد / شهروندان تزریق دوز دوم واکسن خود را جدی بگیرند
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: واکسن کرونا برای گروه های سنی مختلف جنوب غرب خوزستان وجود دارد و از عموم مردم می خواهم که برای تزریق به مراکز اعلام شده مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، شکرالله سلمان زاده امروز دوشنبه(یکم آذر ماه 1400) در نود و ششمین جلسه ستاد کرونا این دانشگاه اظهار کرد: علیرغم سایر ماموریت‌های بهداشت و درمان، اولویت نخست در موضوع بیماری کرونا همچنان واکسیناسیون حداکثری مردم است.

او گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های انجام شده، تاثیر بسیار بالای واکسیناسیون در پیشگیری از مرگ و میر در همه گروه‌های سنی اثبات شده است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان افزود: طی هفته های اخیر در زمینه افزایش شاخص واکسیناسیون شهرستان شادگان، اقدام های خوبی انجام شده که جای تقدیر دارد اما هنوز تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله داریم.

سلمان زاده بیان کرد: واکسن به میزان کافی برای همه گروه های سنی در منطقه وجود دارد، شهروندان تزریق دوز دوم واکسن خود را جدی بگیرند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: انجام واکسیناسیون به تنهایی کافی نیست بنابراین دستورالعمل‌های بهداشتی نیز همچنان باید رعایت شود.

سلمان زاده در پایان تصریح کرد: برای پایداری و حفظ شرایط فعلی منطقه که حاصل تلاش همه همکاران در حوزه‌های مختلف است باید مجموعه‌ای از اقدام ها نظیر واکسیناسیون، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی همزمان انجام شود.

لازم به ذکر است که در آخرین به روز رسانی وضعیت رنگ‌بندی کشوری طی هفته گذشته، هر سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت آبی جای دارند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز