به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

رقابت های اسکیت سرعت خوزستان برگزار شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۶۳۰۸
رقابت های اسکیت سرعت خوزستان برگزار شد
رییس هیات اسکیت خوزستان گفت: مسابقه های اسکیت سرعت خوزستان، گرامیداشت هفته بسیج در بخش آقایان به میزبانی شهرستان بهبهان برگزار شد.

صادق ظهیری عصر امروز جمعه(پنجم آذر ماه 1400) در گفت وگو با خبرنگار برنا از اهواز، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج رقابت های اسکیت سرعت استان خوزستان در بخش آقایان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

او با بیان اینکه این دوره از رقابت های در به میزبانی شهرستان بهبهان در پارک بعثت این شهر برگزار شد، گفت: این مسابقه ها با حضور پرشور ۱۵۰ نفر از ورزشکاران اسکیت باز شهرستان های مختلف در هشت ماده انجام شد.

رییس هیات اسکیت استان خوزستان افزود: قضاوت این رقابت های برعهده داوران کمیته داوران هیات اسکیت خوزستان بود که در پایان با اهدای مدال، حکم قهرمانی و هدیه از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

ظهریزی نسب در پایان از فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، رییس دانشکده علوم پزشکی، رییس اداره صمت و اتاق اصناف و فوریت های پزشکی بهبهان، مدیریت فروشگاه دارا و سارا و مدیریت باشگاه یاران طبیعت بهبهان که در راستای برگزاری این رویداد ورزشی پای کار بودند، صمیمانه قدردانی کرد./انتهای پیام

 

نظر شما