امروز اعلام شد؛

اطلاعیه مهم دانشگاه علوم پزشکی آبادان

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۴:۴۲
کد خبر: ۱۲۶۶۵۵۳
اطلاعیه مهم دانشگاه علوم پزشکی آبادان
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اطلاعیه ایی مهم از شهروندان خواست تا مراکز غیر تخصصی و غیر مجاز و فاقد صلاحیت را از طریق روش های ارتباطی مختلف به اطلاع مسوولان درمان این دانشگاه برسانند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان امروز شنبه(6 آذر ماه 1400) در اطلاعیه ایی از شهروندان خواست تا مراکز غیر تخصصی و غیر مجاز و فاقد صلاحیت را از طریق روش های ارتباطی مختلف به اطلاع مسوولان درمان این دانشگاه برسانند.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

شهروند گرامی؛

در راستای پیشگیری از مخاطره های ناشی از دریافت خدمات پزشکی از سوی مراکز غیر مجاز شامل: حجامت، زالو درمانی، بادکش‌درمانی، لیزر درمانی، تزریق ژل، بوتاکس و کورتن، مزو تراپی، پی.آر.پی کاشت مو و ابرو، پلاسما جت، خال‌برداری، تاتو درمانی، تزریق چربی، کاشت گونه، انجام لاغری با استفاده از دستگاه‌های پزشکی نظیر: کاویتیشن یا آر.اف، روش‌های لیپولیز، لیپوساکشن و... از سوی افراد فاقد صلاحیت علمی و حرفه‌ای در محل‌های غیر مجاز پزشکی مانند واحدهای صنفی همچون آرایشگاه‌ها، عطاری‌های و منازل شخصی که منجر به آسیب‌های جبران‌ناپذیر جسمی، روحی و روانی که گاهی نیز منجر به مرگ مراجعین شده است.

لذا از شما شهروند گرامی تقاضا می‌شود؛ ضمن پرهیز از مراجعه به این مراکز  و موسسه های غیر مجاز، گزارش تخلف فعالیت این مراکز را از طریق سامانه گویا 190 وزارت بهداشت، شماره ۸-۵۳۳۸۴۰۰۴ داخلی ۲۱۲۴ اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و یا از طریق آدرس آبادان، ابتدای خیابان ۳۰ متری ذوالفقاری، ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی آبادان، طبقه همکف به حوزه مدیریت نظارت بر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان اعلام نمایید تا با متخلفین برخورد و به مراجع قضایی معرفی شوند./انتهای پیام

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز