نکونام؛

امیدوارم فردا به نتیجه دلخواه برسیم/بازیکن تاثیرگذار در فوتبال کشورمان کم است

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۲۶۷۶۶۷
امیدوارم فردا به نتیجه دلخواه برسیم/بازیکن تاثیرگذار در فوتبال کشورمان کم است
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: قطعاً بازیکنان‌مان آماده هستند و تمرین های خوبی داشته‌ایم. امیدوارم فردا یک روز خوب برای ما باشد و به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام، سرمربی فولاد بعدازظهر امروز دوشنبه(هشتم آذر ماه 1400) در نشست خبری پیش از دیدار خانگی تیمش با تراکتور اظهار کرد: می‌دانیم با تیم خوب تراکتور مسابقه داریم و این تیم را آنالیز کرده‌ایم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

او با بیان اینکه این مسابقه برای ما مثل رقابت های گذشته مهم است، گفت: تراکتور با توجه به تغییراتی که داشته، طی دو هفته اخیر خوب نتیجه گرفته است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به دو سه بازیکن مصدوم و بیمار تیمش، افزود: امیدوارم فردا شرایط بازیکنان ایده‌آل باشد و بتوانند رقابت کنند. سایر بازیکنان‌مان کاملاً آماده هستند و امیدوارم فردا بازیکنان‌مان با تمرکز کامل و بدون توجه به دیدارهای قبلی بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند تا به موفقیت برسیم. نکته حائز اهمیت برای مسابقه فردا این است که با تمرکز بالا رقابت کنیم زیرا تراکتور تیم خوبی است و هر لحظه غفلت باعث می‌شود آسیب ببینیم. قطعاً بازیکنان‌مان آماده هستند و تمرین های خوبی داشته‌ایم. امیدوارم فردا یک روز خوب برای ما باشد و به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

نکونام درباره اضافه شدن مربی بدنساز به این تیم بیان کرد: هنوز مربی بدنساز به تیم اضافه نشده چون مشکل واکسیناسیون دارد و این قوانینی است که برای ورود و خروج به هر کشوری باید رعایت شود. سعی می‌کنیم از استراحت‌های کوتاهی که در طول لیگ داریم برای کارهای بدنسازی استفاده کنیم و شرایط بدنی بازیکنان بهتر شود. امیدوارم طی هفته آینده این مشکل حل شود و مربی بدنساز اسپانیایی به جمع ما اضافه شود و با ترکیب کامل کادر فنی، آماده شویم و برنامه تیم را پیش ببریم.

او درباره این که آیا او مجدداً به رکورد نباختن در خانه فکر می‌کند؟ تصریح کرد: قطعاً این‌طور نیست. اولین دیدار که در خانه نباختیم من فکر نمی‌کردم که قرار است مثلاً پنج مسابقه دیگر خانگی را نبازیم. بازیکنان می‌دانند که ما باید در هر رقابت بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بعد از آن هر اتفاقی که افتاد حسرت آن را نخوریم. این چیزی است که من از بازیکنان می‌خواهم تا همه مردم خوشحال شوند. اگر تلاش نکنیم و زحمت نکشیم نتیجه را از دست می‌دهیم و مشکلاتی ایجاد می‌شود. این آمار و ارقام برای رسانه‌ها جالب است و برای مربی اصلاً این آمار و ارقام معنا ندارد. هر مسابقه یک زندگی جدید است. فردا با تراکتور دیدار داریم و هر تیمی که خوب رقابت کند برنده خواهد شد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره برگزاری دو دیدار در لیگ برتر با حضور هواداران و این که چرا سایر رقابت ها بدون حضور هوادارنشان برگزار شدند، اضافه کرد: اطلاع خاصی در این زمینه ندارم اما نکته مهم این است اگر مسابقه با تماشاگر باشد باید برای همه باشد و این برای ما خیلی واجب‌تر است. نکته مهم دیگر این است اگر قرار باشد همه بدون برنامه و بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی وارد استادیوم شوند و باعث شود دوباره کشورمان به شرایط گذشته بر گردد، خوب نیست و باید سلامتی تمام کسانی که در استادیوم هستند را در نظر بگیریم پس اگر مسابقه با هوادار است برای همه باشد و اگر هم نیست باز برای همه باشد.

نکونام درباره این که امسال برنامه خاصی برای خط حمله فولاد در نظر دارد، توضیح داد: کدام رقابت لیگ را دیده‌اید که چهار پنج گل داشته باشند. در حال حاضر راحت‌ترین راه دفاع کردن است. همه تیم‌ها تاکتیک همدیگر را می‌دادند و تیم‌هایی که خوب دفاع می‌کنند، سخت می‌شود به آن‌ها گل زد. خلاقیت در فوتبال ایران کم شده است و بازیکنان تاثیرگذاری که بتوانند در یک لحظه مسابقه را تغییر دهند کم هستند و به همین دلیل کم گل رد و بدل می‌شود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان اظهار کرد: از روند تیمم خیلی راضی هستم و ایده و برنامه خودم را اجرا می‌کنم و این که فکر کنم آمار و ارقام چه می‌گویند به آن توجهی ندارم. این که تیمم رو به جلو باشد و پیشرفت آن را خودم احساس کنم اهمیت دارد. برایم مهم این است که تیم من به آن شکلی که می‌خواهم رقابت کند. در فوتبال ایران زمانی بازیکنانی بودند که لحظه‌ای می توانستند نتیجه را تغییر دهند اما الان شاید به اندازه انگشتان یک دست فوتبالیستی نداشته باشیم که بتواند در لحظه نتیجه را تغییر دهد و این کار را سخت کرده است. این موضوع برای تمام تیم‌هاست.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان فردا سه شنبه(9 آذر ماه 1400) از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در خانه به مصاف تراکتور خواهد رفت./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز