صنعت نفت آبادان ۱ - ۱ استقلال؛

تساوی صنعت نفت در شب درخشش گوهری

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۹:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۷۶۹۰
تساوی صنعت نفت در شب درخشش گوهری
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، عصر امروز میزبان تیم استقلال بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز دوشنبه(هشتم آذر ماه 1400) از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، میزبان تیم استقلال بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از 6 دیدار قبلی خود یک برد، یک تساوی، چهار باخت و چهار امتیاز کسب کرده بود، در دیداری خانگی به دنبال پایان دادن به ناکامی هفته های اخیر بود.

نیمه اول این دیدار با رقابت هجومی طلایی پوشان آغاز شد و توانستند در دقیقه هشتم به گل برسند. در این صحنه صنعت نفت با تشخیص داور صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه ریمه شد و کاپیتان ریکانی آن را بر روی دروازه آبی های پایتخت فرستاد که با هدایت سر زیبای حنفی این توپ در گوشه دروازه علیرضا رضایی نشست تا شاگردان منصوریان یک بر صفر پیش افتند.

این پایان کار نبود و بازیکنان فرهاد مجیدی در پی جبران گل خورده بالاخره پس از تلاش فراوان در دقیقه 39 به گل تساوی رسیدند. در این صحنه پاس در عمق کاپیتان غفوری به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکتن با جا گذاشتن مدافع نفت و شوتی حساب شده توپ را وارددروازه احمد گوهری کرد و گل خورده تیمش را جبران کرد تا در پایان 45 دقیقه دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار دو سرمربی دست به تعویض هایی زدند تا از این طریق بتوانند با تاثیرگذاری بازیکنان به گل های بیشتر برسند اما هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا در شبی که احمد گوهری بارها ناجی دروازه نفتی ها شد، این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد و صنعت نفت در دیداری خانگی امتیازها را با مهمان تهرانی خود تقسیم کند.

علیرضا منصوریان در این دیدار احمد گوهری، محمد بختیاری، شروین بزرگ(46 علی امیری)، طالب ریکانی، محمدرضا غبیشاوی(79 احمد شریعت زاده)، امید خالدی، امید حامدی فر(90 عباس بوعذار)، محمد طیبی، مهدی حنفی اوجبلاغ، امیر حسین فرهادی(46 سیدفاخر تهامی) و محمد حسین زواری(40 حکیم نصاری) را برای رقابت با آبی های پایتخت انتخاب کرده بود.

همچنین فرهاد مجیدی برای رویا رویی با نفتی ها، علیرضا رضایی، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، جعفر سلمانی، وریا غفوری(79 امین قاسمی نژاد)، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند(74 رضا آذری)، امیرحسین حسین زاده(89 ارسلان مطهری)، کوین یامگا و رودی ژستد(74 محمدرضا آزادی) را به میدان فرستاده بود.

محمدرضا اکبریان با کمک های علی میرزابیگی، محسن سلطانی و احمد محمدی قضاوت این دیدار را و نادر جعفری نظارت بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

محمد بختیاری در دقیقه 65 و احمد شریعت زاده در دقیقه 84 از صنعت نفت با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با پنج امتیاز و یک پله صعود موقتا در رده چهاردهم و استقلال با 13 امتیاز موقتا در رده سوم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز