طعنه ی سرمربی استقلال به داور مسابقه؛

نگرفتن دو پنالتی از سوی داور چیز مهمی نیست

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۲۱:۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۷۷۴۲
نگرفتن دو پنالتی از سوی داور چیز مهمی نیست
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نگرفتن دو پنالتی از سوی داور فکر کنم چیز زیاد مهمی نباشد. ما گفته بودیم با توجه به اتفاق های دو سال گذشته چه موردی دارد که این داور قبل از دربی برای ما سوت بزند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، فرهاد مجیدی امشب(هشتم آذر ماه 1400) با حضور در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، با انتقاد از عملکرد داور مسابقه، با طعنه اظهار کرد: نگرفتن دو پنالتی از سوی داور فکر کنم چیز زیاد مهمی نباشد. ما گفته بودیم با توجه به اتفاق های دو سال گذشته چه موردی دارد که این داور قبل از دربی برای ما سوت بزند. می توانستند  مسابقه دیگری به آقای اکبریان بدهند.

او در خصوص دیدار تمیش با صنعت نفت  گفت: نفتی ها از یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. بچه‌های ما بسیار خوب رقابت کردند و به اندازه ۶ دیدار قبل موقعیت گل خلق کردیم اما متاسفانه در زدن ضربه های آخر کم دقت بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: رقابت این تیم  مقابل پرسپولیس و گل گهر را آنالیز کرده بودیم. می دانستیم که از جوانان خوب و با کیفیتی بهره می‌برند. برای آنها در ادامه فصل  آرزوی موفقیت داریم.

مجیدی در پایان در خصوص وضعیت دولتی یا خصوصی بودن تیم استقلال و اینکه چگونه توانستند بازیکن خارجی جذب کنند، در حالی که تیم دولتی صنعت نفت این امکان را ندارد، پاسخی نداد./انتهای پیام

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز