هوادار ۰ - ۰ نفت مسجدسلیمان؛

تقسیم امتیازها در کرج

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۹۶۳۰
تقسیم امتیازها در کرج
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امروز مهمان تیم هوادار بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز(13 آذر ماه 1400) مهمان تیم هوادار بود که در نهایت این دیدار در ورزشگاه انقلاب کرج با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نفتی های مسجدسلیمان با هدایت فراز کمالوند طی هفت دیدار قبلی خود یک برد، دو تساوی و چهار شکست را تجربه کرده بودند و با تفاضل(5-) و پنج امتیاز در جایگاه چهاردهم رقابت های جای داشتند و در این دیدار خارج از خانه برای ارتقای جایگاه خود در جدول به دنبال کسب سه امتیاز بودند.

نیمه اول این دیدار هر دو تیم رقابتی پایاپای را به نمایش گذاشتند و نتوانستند توپی را از خط دروازه ها عبور دهند. نیمه دوم این دیدار هر چند تلاش برای تغییر نتیجه بیشتر شد و تیم هوادار سهم بیشتری از موقعیت ها را به نام خود ثبت کرد، اما بی حاصل به پایان رسید تا در نهایت نود دقیقه این دیدار علیرغم تلاش دو تیم صفر - صفر به پایان برسد و نفتی ها از دیداری خارج از خانه صاحب یک امتیاز شوند و دست خالی به خانه باز نگردند.

رضا عنایتی در این دیدار مهرداد بشاگردی، محسن طرهانی، سید محمد حسینی، محمدجواد محمدی، پیمان میری، داریوش شجاعیان، مهدی عبدی، معین عباسیان، روح الله باقری،  نیما انتظاری و سیدمحمد ستاری را برای رقابت با مسجدسلیمانی ها انتخاب کرده بود.

همچنین فراز کمالوند در این دیدار ترکیب علی محسن زاده، مجتبی لطفی، مهران امیری، هادی میرجوان، امیر روستایی، محمدمهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبدالله زاده، سینا خادم پور و هاتف نادری را برای رقابت با تیم هوادار انتخاب کرده بود.

امیر عرب براقی با کمک فرهاد مروجی، هیوا بهمنی و امیر سامان سلطانی قضاوت این دیدار و سعید بخشی زاده نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند.

علی عبدالله زاده از نفت مسجدسلیمان و روح الله باقری از هوادار با کارت زرد داور جریمه شدند.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 6 امتیاز موقتا در رده چهاردهم و تیم هوادار با پنج امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز